בעודנו נמצאים 33 ימים לפתיחת גביע העולם בכדורגל (המונדיאל) בארה"ב, מקסיקו וקנדה, המארחת הראשית עדיין נמצאת באמצע מערכה צבאית מול אחת המשתתפות בטורניר הגדול, איראן. לאחר שהנשיא טראמפ הודיע כי יאשר לנבחרת מטהרן להשתתף בטורניר – כעת הגיעה התגובה האיראנית.

כתבנו דרור בלאזאדה דיווח כי איראן הודיעה במהלך השבת באופן רשמי שהנבחרת שלהם תגיע לארצות הברית. לאישור האיראני הצטרפו גם מספר תנאים: במשטר רוצים ויזות בשביל כל השחקנים וגם לאנשי משמרות המהפכה שיהיו במעגל האבטחה, הם דורשים לשיר בכבוד את ההמנון הלאומי של איראן במגרשים בארצות הברית ("כבוד לדגל ולשפה הפרסית") והתנאי האחרון הוא שיוכלו לדבר בפרסית באצטדיונים.
כעת, לאחר שנשיא פיפ"א אישר את הדברים ואמר שאיראן תגיע למשחקים בארצות הברית, צריך לראות אם האמריקאים יאשרו את כל התנאים של האיראנים ויאפשרו שאנשי משמרות המהפכה ידרכו על אדמת ארצות הברית.



