accessibility-icon
share-icon
צילום מסך
צילום מסך

בצל הלחץ: ישראל שחררה ממעצר את שני מנהיגי המשט לעזה

רבקה שורק

רבקה שורק

כב אייר ה'תשפו (09.05.26)

20

39

like

22

dislike

פעילי המשט לעזה שוחררו ממעצר והועברו לרשות ההגירה לקראת גירושם מישראל; במשטרה טענו כי השניים חשודים בחברות בארגון טרור, בסיוע לאויב בזמן מלחמה ובמגע עם גורמי טרור


רוצה שנקריא לך?

מגישים

בצל הלחץ הבינלאומי: פעילי המשט לרצועת עזה, טיאגו אבילה וסייף אבו-קשק, שוחררו היום (שבת) ממעצר, הועברו לרשות ההגירה, ויגורשו מישראל, כך דיווחה כתבתנו מילן עמר.

maximize-image
השתלטות על המשט לעזה | צילום מסך

אבילה הוא אזרח ספרד, ואבו-קשק הוא "פלשתיני" המתגורר בספרד. השניים נתפסו על כלי שיט באזור כרתים, ולאחר מעצרם פתחו בשביתת רעב. בדיון בהארכת מעצרם השבוע טען נציג המשטרה כי הם חשודים, בין היתר, בחברות בארגון טרור, בסיוע לאויב בזמן מלחמה ובמגע עם גורמי טרור וסוכן חוץ.

עוד טען נציג המשטרה כי השניים קשרו עצמם לארגון PCPA, המוגדר בישראל כארגון טרור. לדבריו, מאחר שהיו מהדמויות הדומיננטיות במשט, וקיים בעניינם חומר שמבסס רמת חשד בעבירות המיוחסות להם, הם נעצרו.

עקבו אחרינו גם ב-Google News