בצל הלחץ הבינלאומי: פעילי המשט לרצועת עזה, טיאגו אבילה וסייף אבו-קשק, שוחררו היום (שבת) ממעצר, הועברו לרשות ההגירה, ויגורשו מישראל, כך דיווחה כתבתנו מילן עמר.

אבילה הוא אזרח ספרד, ואבו-קשק הוא "פלשתיני" המתגורר בספרד. השניים נתפסו על כלי שיט באזור כרתים, ולאחר מעצרם פתחו בשביתת רעב. בדיון בהארכת מעצרם השבוע טען נציג המשטרה כי הם חשודים, בין היתר, בחברות בארגון טרור, בסיוע לאויב בזמן מלחמה ובמגע עם גורמי טרור וסוכן חוץ.
עוד טען נציג המשטרה כי השניים קשרו עצמם לארגון PCPA, המוגדר בישראל כארגון טרור. לדבריו, מאחר שהיו מהדמויות הדומיננטיות במשט, וקיים בעניינם חומר שמבסס רמת חשד בעבירות המיוחסות להם, הם נעצרו.
