לוחם צה"ל נפצע היום (שישי) באורח קשה ושניים נוספים נפצעו באורח בינוני כתוצאה מנפילות רחפן נפץ ששיגר ארגון הטרור חיזבאללה לעבר שטח ישראל, סמוך לגבול לבנון. הלוחמים פונו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים ומשפחותיהם עודכנו. האירועים הקשים מצטרפים לשורה של שיגורי רקטות ופצצות מרגמה לעבר כוחותינו ביממה האחרונה.

האירוע המרכזי התרחש כאשר רחפן נפץ של חיזבאללה חדר לשטח ישראל ונפל בסמוך לגבול. כתוצאה מהפיצוץ נפגעו שני לוחמים ששהו במרחב. מדוברות צה"ל נמסר בנוגע למתקפה: "זוהי הפרה נוספת של הבנות הפסקת האש על ידי ארגון הטרור חיזבאללה".
במקביל לאירוע בגבול, פעל ארגון הטרור גם נגד הכוחות בתוך שטח לבנון. מוקדם יותר היום שוגרו מספר רחפני נפץ שהתפוצצו סמוך ללוחמים הפועלים בדרום לבנון, פגעו באחד מהם וגרמו לפציעתו באורח בינוני.

נוסף על מתקפות הרחפנים, נרשמו בשעות האחרונות שיגורים של רקטות ופצצות מרגמה לעבר הכוחות. חיל האוויר הצליח ליירט שיגור אחד, והשאר נפלו בשטחים פתוחים בסמוך ללוחמים מבלי לגרום לנפגעים. על פי מדיניות פיקוד העורף, לא הופעלו התרעות במרחב מאחר שלא נשקפה סכנה ליישובים.
סדרת התקריות היום מעמידה בסימן שאלה את יציבות הבנות הפסקת האש בין ישראל לחיזבאללה, כאשר הארגון ממשיך לאתגר את הכוחות בשטח באמצעי לחימה מגוונים. צה"ל מדגיש כי מדובר בהפרה בוטה של הסיכומים. תקיפת לוחמים בתוך שטח ישראל ובדרום לבנון נתפסת כעליית מדרגה בניסיונות של חיזבאללה לשבש את פעילות צה"ל במרחב האבטחה.
