accessibility-icon
share-icon
מתוך שידור ערוץ 14

זה המקום האחרון שבו הייתם מצפים שתצולם "טעמים של שבת"

דסק C14

דסק C14

כא אייר ה'תשפו (08.05.26)

7

26

like

1

dislike

שולחן אחד, עם אחד ואינספור מטעמים: ביום שישי ב-10:00 ישודר פרק הבכורה של 'טעמים של שבת' • עונה חדשה שמביאה אל המסך את הניחוחות הביתיים ואת הרוח המיוחדת שמאחדת את כולנו • אל תחמיצו!


רוצה שנקריא לך?

מגישים

צילומי העונה השלישית של "טעמים של שבת" היו רחוקים מלהיות שגרתיים. השף אבי לוי סיפר אתמול (חמישי) בריאיון ל"פתחי את שי" על החוויה המטלטלת של בישול בקריית שמונה המופגזת, על האהבה שקיבל מהתושבים ועל האוכל הביתי שמנצח גם את האזעקות. "בצפון אין זמן לפוזות".

maximize-image
images-count1+
מתוך העונה הקודמת, מה מצפה לנו הפעם? | צילום: ליאור אשכנזי

לוי תיאר כיצד שגרת הצילומים נקטעה שוב ושוב בגלל המצב הביטחוני: "אתה מבשל ואתה יודע שאתה נמצא כל הזמן תחת אש. הרבה פעמים תפסה אותנו אזעקה… יורדים מהר למקלט, כי קודם הבום ואז האזעקה".

השף החמיא לרמה הקולינרית המקומית בצפון, אחרי שעקצו אותו ששם הוא לא כ"כ יוצא דופן: "יש שם בשלניות חזקות מאוד. כל אמא מרוקאית שם מבשלת יותר טוב מהשפים שרואים בטלוויזיה".

maximize-image
images-count1+
"כל אמא מרוקאית שם מבשלת יותר טוב מהשפים שרואים בטלוויזיה" | צילום: שידורי ערוץ 14

לוי נשאל האם "אפשר לבוא עם מנה פוזאיסטית כזאת, עם איזה עלה קטנטן", והבהיר בהומור שהמנות הפנסיות פחות עוברות שם בגרון: "אתה מתבלבל. זו לא התוכנית הזו".

אנחנו עושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות בצילומים. השימוש ביצירות שבעל הזכויות בהן אינו ידוע או לא אותר נעשה לפי סעיף 27א ל"חוק זכויות יוצרים". אם זיהיתם צילום ואתם בעלי הזכויות בו נא לפנות ל[email protected]

עקבו אחרינו גם ב-Google News