צילומי העונה השלישית של "טעמים של שבת" היו רחוקים מלהיות שגרתיים. השף אבי לוי סיפר אתמול (חמישי) בריאיון ל"פתחי את שי" על החוויה המטלטלת של בישול בקריית שמונה המופגזת, על האהבה שקיבל מהתושבים ועל האוכל הביתי שמנצח גם את האזעקות. "בצפון אין זמן לפוזות".

לוי תיאר כיצד שגרת הצילומים נקטעה שוב ושוב בגלל המצב הביטחוני: "אתה מבשל ואתה יודע שאתה נמצא כל הזמן תחת אש. הרבה פעמים תפסה אותנו אזעקה… יורדים מהר למקלט, כי קודם הבום ואז האזעקה".
השף החמיא לרמה הקולינרית המקומית בצפון, אחרי שעקצו אותו ששם הוא לא כ"כ יוצא דופן: "יש שם בשלניות חזקות מאוד. כל אמא מרוקאית שם מבשלת יותר טוב מהשפים שרואים בטלוויזיה".

לוי נשאל האם "אפשר לבוא עם מנה פוזאיסטית כזאת, עם איזה עלה קטנטן", והבהיר בהומור שהמנות הפנסיות פחות עוברות שם בגרון: "אתה מתבלבל. זו לא התוכנית הזו".
אנחנו עושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות בצילומים. השימוש ביצירות שבעל הזכויות בהן אינו ידוע או לא אותר נעשה לפי סעיף 27א ל"חוק זכויות יוצרים". אם זיהיתם צילום ואתם בעלי הזכויות בו נא לפנות ל[email protected]
