accessibility-icon
share-icon
צילום: חדשות 14
צילום: חדשות 14

מגישת חדשות 14 חוזרת אחרי הפציעה וחושפת: "סבלתי מכאבי תופת"

מערכת C14

מערכת C14

כ אייר ה'תשפו (07.05.26)

10

61

like

0

dislike

אחרי חודש של החלמה והתמודדות עם רגל שבורה, מגישת חדשות 14, יערה זרד הודיעה כי תחזור ביום ראשון למסך וחשפה בפוסט אישי: "סבלתי מכאבי תופת, הקביים הפכו לחלק ממני"| הפוסט המלא


רוצה שנקריא לך?

מגישים

מגישת חדשות 14, יערה זרד, שיתפה הערב (חמישי) פוסט אישי ומרגש בעמוד הפייסבוק שלה, שבו הודיעה כי החל מיום ראשון הקרוב היא תחזור להגיש את תוכניתה בשעה 17:00, זאת כחודש לאחר שנפצעה ושברה את רגלה.

maximize-image
images-count1+
צילום: עמוד האינסטגרם של יערה זרד

כזכור, במהלך חג הפסח שיתפה זרד כי העבירה את החג השני בבית החולים לאחר ששברה את רגלה השמאלית. אז כתבה: "רגל בגבס, הפעם שבר ברגל שמאל. החיים קרנבל, תזכרו שהכול לטובה".

כעת, חודש לאחר הפציעה, פרסמה זרד פוסט תודה שבו שיתפה בהתמודדות הלא פשוטה שעברה, בכאבים העזים, בקושי לבצע פעולות יומיומיות פשוטות ובעיקר בהכרת התודה לאנשים שליוו אותה לאורך התקופה.

maximize-image
images-count1+
מגישת חדשות 14 יערה זרד | צילום: C14

"פוסט תודה. נתחיל מהסוף, ביום ראשון אני חוזרת למסך לתוכנית שלי בשעה 17:00", כתבה זרד והוסיפה: "אחרי חודש בבית עם רגל שבורה, זה הזמן לומר תודה לאלה שטיפלו בי במסירות ודאגו שאשמור על החיוך גם כשקשה".

בהמשך חשפה את הימים הקשים שלאחר הפציעה: "בימים הראשונים סבלתי מכאבי תופת, לא יכולה לזוז עם רגל מוגבהת. בחודש האחרון הקביים הפכו לחלק ממני".

זרד תיארה גם את השינוי שנכפה עליה בעקבות הפציעה: "פעולות פשוטות הפכו למסובכות. ואני, שקשה לי לשבת יותר מדקה, נאלצתי לנוח ולנוח ולנוח".

עוד סיפרה כי הייתה מוקפת באנשים קרובים שסייעו לה לאורך כל התקופה: "בכל הזמן הזה הייתי מוקפת במשפחה ובחברים שליוו אותי בכל רגע. אחותי נטע זרד, שאין כמוה, טיפלה בי במסירות. חברים הגיעו לשמח, לעזור עם קניות, דאגו לאביזרי עזר לבית וסייעו בכל עניין".

בסיום הפוסט הודתה לכל מי שתמך בה וכתבה: "תודה לכל מי שביקר, התקשר, סימס והציע עזרה".

את דבריה חתמה במסר אופטימי: "אני מאמינה שכל דבר קורה מסיבה וגם הפעם, אין לי מושג למה שברתי רגל בדיוק שנתיים מאז הפציעה ברגל השנייה, אבל ברור לי שהתשובות עוד יגיעו. בינתיים אני יודעת שזכיתי להיות מוקפת באנשים טובים ובהמון אהבה וצחוק. אז שוב, תודה מכל הלב. נתראה ביום ראשון על המסך".

עקבו אחרינו גם ב-Google News