ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס היום (חמישי) לחיסולו של מפקד כוח רדואן של אירגון הטרור חיזבאללה, מאלכ בלוט, שאירע אמש בלב ביירות, והעביר מסר תקיף לאויבי ישראל. "אתמול בערב חיסלנו בלב ביירות את מפקד כוח רדואן של חיזבאללה", הצהיר נתניהו והוסיף איום ברור: "לאף מחבל אין חסינות".

לדברי ראש הממשלה, המחבל הבכיר שחוסל הוא זה "שהוביל את התוכנית לכיבוש הצפון". נתניהו הוסיף כי המחבל פעל מתוך תחושת ביטחון כוזבת: "הוא חשב שהוא יוכל להמשיך להכווין את ההתקפות על כוחותינו ועל יישובינו ממפקדת הטרור הסמויה שלו בביירות. הוא כנראה קרא בעיתונות שיש לו חסינות בביירות. אז הוא קרא – וזה כבר לא יקרה".

צה"ל מאשר: כוחותינו חיסלו את מפקד יחידת 'כוח רדואן' | צפו
נתניהו הדגיש כי מדיניות הסיכולים הממוקדים נמשכת בכל הגזרות. "בחודש האחרון חיסלנו יותר מ-200 מחבלי חיזבאללה שפעלו נגד אזרחי ישראל וחיילי צה"ל. אותו הדבר אנחנו עושים בעזה", אמר. "אני אומר לאויבים שלנו בצורה הברורה ביותר: כל מי שמאיים על מדינת ישראל – דמו בראשו".

בסיום דבריו, שיבח ראש הממשלה את כוחות הביטחון על הפעולה המוצלחת. "תודה ללוחמים הגיבורים שלנו, לאנשי המודיעין, לחיל האוויר שלנו. אתם הטובים בעולם", אמר נתניהו והוסיף: "אני מצדיע לכם, עם ישראל מצדיע לכם!".
