משטרת ישראל הודיעה היום (חמישי) על פעילות רחבת היקף למאבק בפשיעה בעיר רהט, שבוצעה במהלך השבוע האחרון. בפעילות משולבת של שוטרי המחוז הדרומי ולוחמי המשמר הלאומי של מג"ב, התמקדו הכוחות בסכסוכים אלימים בין משפחות במטרה לסכל אירועי ירי ולעצור את מחוללי הפשיעה המרכזיים בעיר.

במהלך הפעילות המבצעית, עצרו בלשי ימ"ר דרום רכב בכביש 40. בחיפוש שבוצע ברכב נתפס סכום עתק של כ-400,000 דולר במזומן. נהג הרכב, תושב רהט, נעצר ונלקח לחקירה ביחידה הכלכלית בחשד לעבירות חמורות של הלבנת הון ועבירות מס. הכסף שנתפס מיועד להליך חילוט.
במקביל, פשטו כוחות משטרת רהט ולוחמי מג"ב על מתחמים בשכונות 31, 25 ו-26 בעיר. בפשיטות אלו נתפסו שני אקדחים, מחסניות ותחמושת רבה. בעקבות הממצאים, נעצרו ארבעה חשודים נוספים שהועברו לחקירה בתחנת המשטרה.

ממשטרת ישראל נמסר כי היא "תמשיך לפעול בנחישות ובכל הכלים העומדים לרשותה, הן במישור הפלילי והן במישור הכלכלי, נגד מחוללי פשיעה וגורמים עברייניים, במטרה לפגוע בתשתיות הכלכליות המזינות את הפשיעה, לחזק את המשילות ולהבטיח את ביטחון הציבור".
