accessibility-icon
share-icon
צילום: חדשות 14

אחרי האירוסין: אלמנתו של אורי מרדכי שני ז"ל בריאיון מרגש

דסק החדשות C14

דסק החדשות C14

כ אייר ה'תשפו (07.05.26)

4

6

like

119

dislike

מרים שני, אלמנתו של סרן אורי מרדכי שני הי"ד שנפל ב-7.10, בריאיון מרגש ראשון מאז האירוסין לאופק, מפקדו לשעבר של אורי: "כבוד גדול שהוא הכיר אותו - הוא גם רוצה שהוא יהיה נוכח מאוד בבית" • בדבריה שיתפה גם בתחושות, בתגובות מהציבור וסיימה במסר חשוב לאלמנות צה"ל


רוצה שנקריא לך?

מגישים

מרים שני, אלמנתו של סרן אורי מרדכי שני הי"ד שנפל בקרבות בשבעה באוקטובר, שיתפה היום (חמישי) בריאיון מרגש לטל מאיר, על התחושות והתגובות מאז האירוסין לאופק, מפקדו לשעבר של אורי. "אחד הדברים שאורי כתב לעצמו היה שהוא רוצה להקים משפחה בריאה גדולה וחזקה – וזה לגמרי הולך איתי ומרגישה שאני ממשיכה את הצוואה שלו".

אלמנתו של אורי שני שנפל ב-7 באוקטובר התארסה למפקדו לשעבר

אלמנתו של אורי שני שנפל ב-7 באוקטובר התארסה למפקדו לשעבר

39
05.05.26|נעמי רחליס
maximize-image
images-count1+
סרן אורי שני הי"ד | קרדיט: דובר צה"ל

בדבריה שיתפה בהתרגשות כי אופק פיקד על אורי ז"ל כשהיה בטירונות במשך ארבעה חודשים. "אין מקריות כזו בעולם, רק התחלנו לצאת באותה תקופה, אז לא הכרתי את זה. זוג חברים שלו ושלי הכירו בינינו.

"בשבילי זה הכי משמעותי וכבוד גדול שהוא הכיר את אורי – את האישיות שלו, את הערכים שלו, פשוט את מי שהיה. הוא רוצה גם שהוא יהיה חלק ממנו ונוכח בבית עוד יותר בגלל שהוא הכיר אותו".

maximize-image
images-count1+
צילום: רינת תורגמן

כמו כן שיתפה את ההתמודדות עם הקושי בלהמשיך הלאה: "אחד הדברים שאורי כתב לעצמו היה שהוא רוצה להקים משפחה בריאה גדולה וחזקה – וזה לגמרי הולך איתי ומרגישה שאני ממשיכה את הצוואה שלו. זה העתיד שלנו בסוף, הוא נלחם בשביל זה, בשביל שאנחנו נהיה כאן ונחיה ונבחר שוב בחיים ואני מרגישה שאני ממש הולכת בדרכו. חוויתי זוגיות כל כך אוהבת וטובה ואת יודע מה זה אז את רוצה בזה"

עוד הוסיפה על התגובות התומכות מהציבור: "אני לאט לאט חוזרת לכולם אז כל מי שצופה ועוד לא עניתי לו התגובה תגיע". במסר מרגש לסיום, קראה לאלמנות נוספות "לבחור בחיים": "כל אחת והדרך שלה, אני לא אגיד לכל אחת באיזו דרך לבחור, אבל רק מה שיש לי לומר שמותר לבחור בחיים ואפילו זה גבורה שאנחנו ממשיכים בדרכם של הבעלים שלנו".

סרן אורי מרדכי שני הי"ד נפל בגיל 22 לפני כשלוש שנים, בקרבות שבעה באוקטובר במוצב כיסופים. הוא הדף מחבלים ופיקד על צוות של שישה חיילים, לאחר שעות לחימה ארוכות – נהרג מפציעת פצמ"ר. אורי הותיר אחריו אישה, ילד, הורים ושישה אחים ואחיות.

עקבו אחרינו גם ב-Google News