אחד הלהיטים הגדולים והמזוהים ביותר עם הזמר והיוצר ישי ריבו, "הלב שלי", כמעט והגיע לידיים אחרות. בריאיון מיוחד לעודד הרוש בתוכנית "שיחה", שתשודר במוצאי שבת, חושף ריבו את הסיפור המפתיע מאחורי השיר שכבש את המצעדים והפך לחלק בלתי נפרד מהפסקול הישראלי.

לדברי ריבו, לאחר שכתב את השיר, הוא הרגיש שמדובר ביצירה מיוחדת במינה. "זה באמת היה רגע מאוד מאוד חזק, שהרגשתי שיש לי שיר מיוחד", הוא מספר. בעקבות התחושה הזו, הוא החליט להציע את השיר לאחד הזמרים המצליחים בישראל, עומר אדם. "אני זוכר שדיברתי עם המנהל שלי ואמרתי 'אולי נציע את זה לעומר אדם'. שלחתי לו אותו במייל".
למרות הפוטנציאל הגדול, התשובה המיוחלת לא הגיעה. "שלחתי את זה לעומר ולא קיבלתי מענה. ואז השם זימן שבעצם בסוף הוצאתי את השיר בעצמי", משחזר ריבו ומוסיף בהומור: "וואלה, מזל שהוא לא לקח אותו". לשאלת הרוש האם אדם מודע לכך שהשיר הוצע לו, השיב ריבו כי הוא מאמין שסיפר לו על כך בעבר.

החשיפה המפתיעה מגיעה על רקע הצלחתו הבינלאומית של ריבו, שכללה הופעה היסטורית מול 14,000 צופים במדיסון סקוור גארדן בניו יורק. למרות ההישגים, ריבו שומר על צניעות ומספר כי תקופת הקורונה אפשרה לו לעצור ולהתבונן על הדרך שעבר: "פתאום עצרתי ואמרתי 'רגע, יש לי כל כך הרבה על מה להודות'. אין לי זכות להתלונן על כל החסדים שהיו איתי".
הריאיון המלא עם ישי ריבו ישודר בתוכנית "שיחה עם עודד הרוש", מוצאי שבת בשעה 22:30, רק בערוץ 14 וב-C14.
