להגיד באותו משפט "מסעדה חלבית, כשרה, טעימה ועם חנייה בתל אביב" נשמע לי עד לא מזמן כמו משימה בלתי אפשרית. מסתבר שהמציאות עולה על כל דמיון ובלב סמטאות שוק הכרמל מסתתרת לה פנינה של ממש – מסעדת 'הולה הולה', שהצליחה להפתיע ובענק. התפריט, בניצוחו של השף שקד פחימה, מבוסס על דגים טריים שמגיעים מהים לצלחת וחומרי גלם שצועקים טריות.

ברגע שהתיישבנו על הבר, שאמנם היה מעט צפוף, התחילו לזרום לשולחן מנות פתיחה קלילות ומרעננות. המנצח של הראשונות היה הצ'יבורקו (69 ש"ח) – מאפה גרוזיני מטוגן ומנחם, ממולא בגבינות קשות ומוגש עם סחוג חריף וסלסת עגבניות. גם עלי הגפן (45 ש"ח), שנחו על קרם פרש ונראו תמימים בהתחלה, הפתיעו בענק והיו פשוט נהדרים.
כמובן שלא רצינו לוותר גם על ירקות שירעננו את החך מהמטוגנים, והזמנו סלט 'הולה הולה' (67 ש"ח). עם כמה שזה אולי נשמע מוזר להתרגש מסלט, הוא היה טעים בצורה חריגה. ירקות השוק היו טריים, והשילוב שלהם עם גבינת הפטה יצר ביס מושלם. מי שפחות עמד ברף של שאר המנות היה סיגר הדגים (78 ש"ח) שהתערובת בה הוא ממולא הרגישה מעט דחוסה.

חובבי הפחמימות בטח יסכימו איתי שאין נחמה גדולה יותר מפסטה טובה ומושחתת. לעיקריות הזמנו רגטוני רוזה (87 ש"ח), שהגיע במנה מכובדת ושחה ברוטב עשיר. הצורה של הפסטה הייתה מדויקת, כך שהרוטב ממש התחבא בתוך הגלילים הקטנים ויצר פיצוץ של טעמים בכל ביס.
אבל אז הגיעה המנה המנצחת של הערב: טורטליני גבינות (85 ש"ח) ברוטב כמהין, חמאה צהובה ופרמז'ן. שילוב הטעמים היה כל כך טוב, שמצאנו את עצמנו מחסלים את הצלחת. כדי לסגור את הפינה המתוקה, הזמנו ברד פודינג (68 ש"ח) חם ומנחם מקרעי בצק קרואסון, פלוס כדור גלידה שהשתלב מושלם.



- כתובת: סמטת הכרמל 27, תל אביב
- שעות פתיחה: ראשון – 18:00-00:00, שני-חמישי 12:00-00:00, שישי 12:00-15:30, שבת 20:00-00:00
- כשר בהשגחת רבנות תל אביב
