accessibility-icon
share-icon
צילום: עמוד הפייסבוק של שרה ב"ק
צילום: עמוד הפייסבוק של שרה ב"ק

המחווה המרגשת שקיבלה מגישת חדשות 14: "אני עם דמעות"

זיו שזו

זיו שזו

יח אייר ה'תשפו (05.05.26)

75

1341

like

9

dislike

מגישת חדשות 14 שרה ב"ק שיתפה במחווה מרגשת במיוחד שזכתה לקבל מצופה תוכנית 'חדשות הלילה' אותה היא מגישה: "אני עם דמעות" • לדבריה, המפגש בין השניים התרחש כשהייתה מותשת ואף מודאגת • התגובות החמות ברשת לא איחרו להגיע: "תודה עלייך"


רוצה שנקריא לך?

מגישים

מגישת חדשות 14 שרה ב"ק שיתפה אתמול (שני) במחווה מרגשת שקיבלה מנהג מונית שצופה בתוכנית 'חדשות הלילה' אותה היא מגישה בשעות המאוחרות: "אני נשאר ער כל יום ב23:00 בגללך". ב"ק ניצלה את ההזדמנות, צילמה את השלט שהכין לה הנהג והוקירה: "תודה לך! אני עם דמעות. אין על הצופים של ערוץ 14 בעולם כולו".

maximize-image
"אני עם דמעות" | צילום: שידורי ערוץ 14

לדבריה, המפגש בין השניים התרחש בזמן שעמדה בפקק. "ישבתי באוטו, קצת מותשת מפגישה שהייתה לי ואולי קצת דואגת", שיתפה והוסיפה: "פתאום במונית שלידי האיש המאיר הזה שהתאמץ שאשים לב ואמר מילים טובות וגרם לי לחייך". לדבריה, רק מילה או שתיים יכולות לשנות את מצב הרוח.

התגובות החמות לא איחרו להגיע, ובפוסט ששיתפה וגרף אלפי לייקים, מאות גולשים החמיאו למגישה: "מכל המגישות המצוינות ב14, הכי אוהבת לצפות בך, משדרת לב רגיש ושכל חד. מכבדת ועניינית. תודה עלייך". גולשים נוספים חיזקו את נהג המונית: "גם אני נשארת ערה לתוכנית שלך", "ש לך תוכנית מדהימה וגם אני ערה בשעה 23:00 אבל בזכותך ולא בגללך".

עקבו אחרינו גם ב-Google News