האופוזיציה שסובלת ממילא מתדמית שלילית גם בקרב בוחריה, ספגה הלילה (בין ראשון לשני) מכה שתרדוף אותה עוד תקופה ארוכה. אפשר לומר שהמזל שלה הוא שהכנסת יוצאת השבוע לפגרה, כך שאולי אולי האירוע הזה יהיה קצת פחות רועש. כך או כך, צייצני הרשת, בהם כמובן מצביעי אופוזיציה, אמרו הלילה את דבריהם – ואנו כאן כדי להדהד אותם.
אין אופוזיציה
ואין רצון לחיות חיים משותפים— מיכאל האוזר טוב (@HauserTov) March 29, 2026
מעולם לא הייתה אופוזיציה כזו גרועה https://t.co/GtqFY2gJeO
— ברוך (@baruch431) March 29, 2026
אופוזיציה מפגרת!!@ תוציאו את האנשים לרחובות על ביזת התקציב!!!
— lo valo (@RachelR63032091) March 29, 2026
אופוזיציה לוחמת אומרים לכם https://t.co/fbgu78YGpP
— א״ס המקורי (@kad_katan) March 29, 2026
ככה נראה ״המחטף הלילי ״
וואלה אופוזיציה בדיחה גם אם תקבל מאה מנדטים לא תצליח להרכיב ממשלה pic.twitter.com/2Qt0A5RK6t— יוסף חיים סופר (@yossef_sofer) March 29, 2026
ככה נראה ״המחטף הלילי ״
וואלה אופוזיציה בדיחה גם אם תקבל מאה מנדטים לא תצליח להרכיב ממשלה pic.twitter.com/2Qt0A5RK6t— יוסף חיים סופר (@yossef_sofer) March 29, 2026
כשיש לך מרכזת אופוזיציה כמו מירב בן ארי אל תתפלאו שאפשר להעביר כסף גם לחלל והם לא ישימו לב
אופוזיציה פח— א. ש.🟢 (@evish6) March 29, 2026
חלום של כל רה״מ אופוזיציה כזאת
— דוד בירנברג | david berinbarg (@DDavidbiri7226) March 29, 2026
חלום של כל רה״מ אופוזיציה כזאת
— דוד בירנברג | david berinbarg (@DDavidbiri7226) March 29, 2026
אוסף של מטומטמים! אין אופוזיציה מפני שיושבים שם אוסף של מטומטמים שרבים מי יוביל את הכשלון הבא!@yairlapid @gantzbe @AvigdorLiberman @YairGolan1 @K_Elharrar @VladimirBeliak @mk_meravbenari @Gadi_Eizenkot @ChiliTropper @PninaTamanoSh @MatanKahana @YuliaMalinovsky @naama_lazimi
— פוליטי על מלא 🇮🇱 (@rwnn1018743) March 29, 2026
שוקל עתירה לבג"ץ לפיטורי כל מי שמודה שהצביעו על משהו בלי לדעת מה מדובר ( קואליציה אופוזיציה כאחד.)
— 🎗️The_Hey_Guy (תומר) (@TheHeyGuy1) March 29, 2026
שוקל עתירה לבג"ץ לפיטורי כל מי שמודה שהצביעו על משהו בלי לדעת מה מדובר ( קואליציה אופוזיציה כאחד.)
— 🎗️The_Hey_Guy (תומר) (@TheHeyGuy1) March 29, 2026
נשבע שלא הייתה אופוזיציה יותר מביכה מהאופוזיציה הנוכחית
— אלנתן זכריה 🇮🇱🏴 (@elnatanSch) March 29, 2026
סיכום המחטף הלילה
הקואליציה – גנבים בלילה שלוקחים כסף שהיעוד שלו לא חוקי כי אחרת לא היתה שום בעיה להעביר אותו בצינורות הרשמיים. בסופו של דבר זה כסף שנועד להיות מנוף לעידוד גיוס או לימודי ליבה וכו׳
אופוזיציה – רשלנית, עצלנית, לא מבינה את חשיבות עבודתה, ורק רוצה ללכת מוקדם (כמובן…— דפנה ליאל (@DaphnaLiel) March 29, 2026
אופוזיציה של זומבים, תוכים ורובוטים, שאין להם אפילו מושג על מה הם מצביעים. הצביעו בעד כסף לחרדים ונגד היועמ״שית. אהבלים בכמויות.
— Boaz Golan בועז גולן (@BoazGolan) March 29, 2026
אכן. לא הייתה בכנסת ישראל אופוזיציה כל כך חלשה ורשלנית. הפעם צודקים 😂 pic.twitter.com/wd2GSDDpAS
— יקי אדמקר (@YakiAdamker) March 29, 2026
