accessibility-icon
share-icon
צילום: פלאש 90
צילום: פלאש 90

אזעקות הופעלו בדרום הארץ

רבקה שורק

רבקה שורק

יא ניסן ה'תשפו (29.03.26)

10

like

0

dislike

שיגור שלישי ברציפות לדרום: תחילה נפגע מפעל בנאות חובב, לאחר מכן נפצעו 31 בני אדם בבאר שבע, וכעת הופעלו שוב התרעות • בהמשך, פיקוד העורף הודיע שהאירוע הסתיים ושניתן לצאת מהמרחבים המוגנים


אזעקות הופעלו היום (ראשון) באזור הדרום בעקבות זיהוי שיגור טילים לעבר ישראל. פיקוד העורף הודיע כי יש להיכנס למרחבים המוגנים עד שמערכות ההגנה יסכלו את האיום מאיראן.

בהודעת דובר צה"ל נכתב: ״מערכות ההגנה פועלות ליירט את האיום. בדקות האחרונות פיקוד העורף הפיץ הנחייה מקדימה ישירות לטלפונים הניידים באזורים הרלוונטיים.

"הציבור מתבקש לגלות אחריות ולפעול על פי ההנחיות – הן מצילות חיים. יש להיכנס למרחבים המוגנים בעת קבלת ההתרעה, ולשהות בהם עד להודעה חדשה".

עקבו אחרינו גם ב-Google News