אזעקות הופעלו היום (ראשון) באזור הדרום בעקבות זיהוי שיגור טילים לעבר ישראל. פיקוד העורף הודיע כי יש להיכנס למרחבים המוגנים עד שמערכות ההגנה יסכלו את האיום מאיראן.
בהודעת דובר צה"ל נכתב: ״מערכות ההגנה פועלות ליירט את האיום. בדקות האחרונות פיקוד העורף הפיץ הנחייה מקדימה ישירות לטלפונים הניידים באזורים הרלוונטיים.
"הציבור מתבקש לגלות אחריות ולפעול על פי ההנחיות – הן מצילות חיים. יש להיכנס למרחבים המוגנים בעת קבלת ההתרעה, ולשהות בהם עד להודעה חדשה".
