כוחותינו פתחו במהלך הלילה (בין שבת לראשון) בגל תקיפות נרחב ועוצמתי נגד תשתיות של ארגון הטרור חיזבאללה הפרוסות ברחבי לבנון. הפעילות המבצעית התמקדה ביעדים אסטרטגיים בביירות ובמרחבים נוספים, כחלק מהמאמץ המתמשך לפגוע ביכולות הארגון שהחליט להצטרף למערכה בחסות משטר הטרור האיראני.

במרחב הבקעא זיהו כוחותינו משגר טעון שהיה מוכן לירי מיידי לעבר שטח מדינת ישראל. הכוחות השמידו את המשגר בטרם בוצע ממנו שיגור, ובכך סיכלו איום ישיר על אזרחי המדינה.
במקביל להשמדת המשגר הותקפו ברחבי לבנון מחסנים של אמצעי לחימה ומבנים צבאיים. מבנים אלו שימשו את מחבלי חיזבאללה לקידום פעילויות טרור נגד כוחות צה"ל ואזרחי ישראל, והשמדתם מהווה פגיעה בתשתיות המבצעיות של הארגון.

צה"ל הבהיר כי ימשיך לפעול בעוצמה נגד חיזבאללה ולא יאפשר פגיעה בביטחון אזרחי המדינה. הצבא ממשיך לעקוב אחר פעילות הארגון ופועל לגריעת יכולותיו הצבאיות בכל הגזרות בהן הוא פועל.
כזכור, כוחותינו השלימו במהלך סוף השבוע עשרות גלי תקיפה נרחבים ומשולבים בשטחן של איראן ולבנון במקביל. במסגרת הפעילות העצימה, חיל האוויר תקף בהכוונת אגף המודיעין יותר מ-250 תשתיות ומטרות של משטר הטרור האיראני וארגון הטרור חיזבאללה.

בזירה הקרקעית בדרום לבנון, ארבע אוגדות פועלות להעמקת התמרון הממוקד ולחיסול מחבלים. כוחות אוגדה 36, יחד עם חטיבת גולני, השמידו יותר מ-100 תשתיות טרור ואיתרו עשרה פירים מבצעיים, בעוד לוחמי חטיבה 7 חשפו מצבורי נשק שכללו טילי RPG, מוקשים ומקלעים. במקביל, כוחות אוגדה 91 ביצעו סגירת מעגל מהירה על מחבל חמוש וחיסלו אותו בירי פגזים.
