איראן ממשיכה לפזר את הירי לאזורים נרחבים ובשעות שונות בניסיון נואש להתיש את העורף הישראלי. מהבוקר (ראשון) זוהו ארבעה שיגורים שהפעילו אזעקות מהגליל ועד הנגב, כולל ירושלים וגוש דן. למרות המטחים, גורמי הרפואה עדכנו כי לא ידוע על נפגעים או נפילות משמעותיות.

באיחוד הצלה עדכנו כי "בהמשך לשמיעת האזעקות ברחבי הארץ: צוותי הרפואה של איחוד הצלה יצאו לסרוק אם ישנם נפגעים במספר זירות בצפון הארץ שהתקבלו מהן דיווחים על נפילות או רסיסי ירוט". במד"א מסרו כי לא התקבלו קריאות במוקד 101 עד כה.
מהמשטרה נמסר: "בעקבות דיווחים שהתקבלו במוקד 100 של משטרת ישראל, שוטרי מחוז חוף וחבלני המחוז סורקים כעת זירות בגזרת המרחבים אשר וכרמל, לאיתור שברי יירוט. דווח על נזק ולא דווח על נפגעים. אנו פונים לציבור להיות קשובים ולהישמע להנחיות, לא להגיע לאתרי נפילות טילים וזירות הרס, להימנע ממגע ברסיסים או חלקי יירוט, ולאפשר לכוחות המשטרה וההצלה לפעול להצלת חיים".

השיגור הנוכחי מצטרף לשתי מתקפות קודמות שבוצעו משעות הבוקר, כאשר איראן ביצעה שני ירי של שני שיגורים לעבר דרום ישראל. מערכות ההגנה יירטו חלק מהטילים, ואחרים נפלו בשטח פתוח.

מטח זה מגיע לאחר סוף שבוע קשה ועקוב מדם. במהלך שיגורים קודמים שבוצעו מאיראן ומשלוחותיה ביומיים האחרונים, נרשמה פגיעה ישירה שגבתה את חייו של אדם אחד. בנוסף, עשרות בני אדם נפצעו בדרגות פציעה שונות, חלקם באורח קשה, ופונו לבתי החולים ברחבי הארץ. כמו כן, הנזק לרכוש ולתשתיות באותם מוקדים היה כבד.
במקביל לירי הישיר מטהרן, המערכה מתרחבת גם לזירות נוספות עם הצטרפותם הרשמית של המורדים החות'ים מתימן ללחימה. החות'ים שיגרו מטחי כטב"מים וטילים לעבר דרום הארץ, כחלק מהמאמץ של ציר הרשע לייצר מתקפה משולבת ורב-זירתית נגד ישראל. כוחות הקואליציה הבינלאומית וצה"ל פועלים בים האדום ובמרחב הערבה כדי לבלום את האיום התימני ולמנוע חדירות נוספות לשטח המדינה.

בסוף השבוע האחרון, בסיום הערכת מצב שנערכה בוושינגטון, התייחס הנשיא דונלד טראמפ ליעילות המבצע הצבאי האמריקאי נגד מערכי השיגור של איראן. טראמפ הצהיר כי הפעילות המשותפת והתקיפות הכירורגיות של חיל האוויר האמריקאי הובילו לתוצאות דרמטיות בשטח.

לדבריו, על פי נתוני המודיעין העדכניים שבידיו, הושמדו 97% מהמשגרים שהיו ברשות איראן בתחילת המערכה. הנשיא הדגיש כי ארה"ב תמשיך לפעול עד לנטרול מוחלט של יכולות השיגור הנותרות, כדי להבטיח את ביטחון בנות בריתה במזרח התיכון.

בתוך כך, ישראל העמיקה בימים האחרונים את הפגיעה הקונקרטית בתשתיות האסטרטגיות של המשטר בטהרן. במהלך סוף השבוע האחרון השלימו מטוסי הקרב שלושה גלי תקיפה נרחבים שבהם הושמדו למעלה מ-100 מטרות. בין היעדים המרכזיים שהופצצו היו מתקן המים הכבדים באראק, המשמש לייצור פלוטוניום, ומפעל לייצור חומרי נפץ להעשרת אורניום במחוז יזד.
בנוסף, הושמדו בטהרן מטה ארגון התעשיות הימיות ושני מרכזי פיקוד של המודיעין של משמרות המהפכה, לצד אתרי ייצור רכיבים לטילים בליסטיים באיספהאן שנועדו לשבש את יכולת הירי לעבר ישראל.
