accessibility-icon
share-icon
צילום: פלאש 90
צילום: פלאש 90
נעמי רחליס
נעמי רחליס
179

יא ניסן ה'תשפו (29.03.26)


עמית סגל צודק: יש טרור יהודי - והוא מגיע מקפלן

עמית סגל טען שיש "טרור יהודי", אך נראה שהוא פשוט טעה בכתובת המדויקת • בזמן שהתקשורת משמנת קמפיין שקרי על "אלימות מתנחלים", הטרור היהודי האמיתי משתולל ברחובות תל אביב בחסות "המחאה" • הגיע הזמן להפסיק להפנות אצבע מאשימה כלפי החלוצים ביהודה ושומרון, ולהביט ביושר אל האנרכיה הממומנת של מחנה קפלן


אמש (מוצאי שבת) מעל מסך ערוץ 12, בחר עמית סגל להצטרף למקהלה המדברת על "טרור יהודי" ואף הציע לשקול את החזרת המעצרים המנהליים שביטל שר הביטחון ישראל כ"ץ. אלא שמעצר מנהלי הוא כלי דיקטטורי במהותו, הודאה בעצלנות של מערכת אכיפת החוק שלא מסוגלת להציג ראיות ולהגיש כתב אישום. אם יש אשמה, נהלו משפט דמוקרטי כפי שמתחייב במדינה מתוקנת, אך אל תהפכו את הצווים המנהליים לכלי של השתקה פוליטית.


בזמן שבשמאל עסוקים בשימון קמפיין ההשחרה האנטישמי נגד ההתיישבות, פרויקט "הטרור היומי" ב-C14 חושף מציאות אחרת לגמרי: עשרות פיגועים בחודש נגד יהודים ביהודה ושומרון. בחודש האחרון לבדו נספרו כ-70 אירועי טרור ערבי, אבל עליהם איש בתקשורת הממוסדת לא מדבר. השמאל, יחד עם חלקים נכבדים במערכת הפוליטית והביטחונית, עסוקים בלהאשים את הקורבנות, את היהודים שמעיזים להגן על חייהם מול מחבלים צמאי דם, במקום למגר את הטרור הערבי שמוביל לשפיכות דמים.

האמת היא שיש טרור יהודי בישראל, אבל הוא מגיע מהצד השמאלי מאוד של המפה הפוליטית. מדובר באותו מחנה שחולם על מדינה פלשתינית ואיכשהו דווקא ממנו יוצאים תומכי טרור שמובילים שיירות תמיכה לעזה בזמן מלחמה ומפעילים ארגונים קיצוניים שמסייעים למחבלים ולמשפחותיהם. מראות כאלה, של יהודים הפועלים אקטיבית למען האויב שרוצח את אחיהם, לעולם לא תמצאו בצד הימני של המפה. ודווקא הם מעיזים לדבר על טרור יהודי.

maximize-image
צילום: פלאש 90

תחת המעטפת המכובדת של "מחאה דמוקרטית", צמח בקפלן מחנה אלים שמתיר לעצמו הכל: התעללות באזרחים, חסימות כבישים והצתת מדורות בלב נתיבי איילון. זהו טרור לכל דבר ועניין, הכולל ירי פצצות תאורה לעבר בית ראש הממשלה, תקיפת שוטרים והטרדות מיניות מחפיצות שהפכו לחלק בלתי נפרד מההפגנות. כשאנרכיסטים מנפצים שמשת רכב לילד קטן ומבועת רק כי הוא לא בא להם טוב בעין זה לא אלימות? זה לא טרור?

הבעיה הגדולה של מחנה קפלן היא הצביעות, בכל פעם שהם מאשימים מישהו אחר, דעו שהם בדיוק עושים את אותו הדבר. הם זועקים על "חסימות כבישים" כשמדובר בימין, אבל הם אלו שהפכו אותן לשיטה; הם מדברים על "טרור יהודי" בשומרון כדי לכסות על הטרור שהם עצמם מפעילים ברחובות. הגיעה העת לסתום אחת ולתמיד את קמפיין "אלימות המתנחלים" ולהתחיל לטפל באנרכיה האמיתית שמאיימת לפרק אותנו מבפנים בחסות ה"מחאה".

נעמי רחליס

נעמי רחליס

עורכת מדור דעות ומביאה לכם את הסיפורים המעניינים שעוברים מתחת לרדאר. בוגרת לימודי תקשורת, ייעוץ, אימפרוביזציה ובית מדרש גבוה ללימודי יהדות. סטודנטית ללימודי מזרח תיכון ומדע המדינה. לשליחת אייטמים - [email protected]

עקבו אחרינו גם ב-Google News