לאחר שהשיגור הקודם יורט בהצלחה, זוהה שיגור נוסף משטח איראן לעבר דרום הארץ. השיגורים הסתיימו ללא נפגעים, אולם במשטרה עדכנו על זירת נפילה של פרטי אמל"ח בדרום, כאשר כוחות הביטחון עורכים סריקות לאיתור חלקי יירוט במרחב הנגב.

ממד"א נמסר כי "בהמשך לירי לעבר דרום מדינת ישראל: בשלב זה, לא התקבלו קריאות במוקד 101 של מד"א כלל". באיחוד הצלה הפיצו הודעה דומה: "עד כה לא נמסר למוקד איחוד הצלה על איתור זירות נפילות רסיסי יירוטים או נפילות טילים, ולא נמסר על נפגעים".
מהמשטרה נמסר כי "שוטרי מחוז דרום, לוחמי מג"ב וחבלני המשטרה, עורכים כעת סריקות לאיתור נפילות של חלקי יירוט בגזרת מרחב הנגב ללא דיווח על נפגעים. אנו פונים לציבור להיות קשובים ולהישמע להנחיות, להימנע מהגעה לאתרי נפילות פריטי אמל"ח, להשאיר את צירי התנועה פנויים עבור כוחות החירום וההצלה, להימנע מנגיעה בפריטים / חלקי יירוט ולאפשר לכוחות המשטרה והחירום לבצע פעולות מצילות חיים".

במועצה אזורית מגידו עדכנו את התושבים: "עקב אירועי יירוט מעל שטחי המועצה בסוף השבוע, קיים חשש לפיזור שברי יירוט בשטח המועצה. צוותי הביטחון של המועצה והיישובים מבצעים סריקות אך קיים סיכוי סביר כי לא כל השברים יימצאו. לכן, אם הבחנתם בשברים אנו מבקשים לא להתקרב ולא לגעת!".
המטח הנוכחי מגיע לאחר סוף שבוע קשה ועקוב מדם. במהלך שיגורים קודמים שבוצעו מאיראן ומשלוחותיה ביומיים האחרונים, נרשמה פגיעה ישירה שגבתה את חייו של אדם אחד. בנוסף, עשרות בני אדם נפצעו בדרגות פציעה שונות, חלקם באורח קשה, ופונו לבתי החולים ברחבי הארץ. כמו כן, הנזק לרכוש ולתשתיות באותם מוקדים היה כבד.

במקביל לירי הישיר מטהרן, המערכה מתרחבת גם לזירות נוספות עם הצטרפותם הרשמית של המורדים החות'ים מתימן ללחימה. החות'ים שיגרו מטחי כטב"מים וטילים לעבר דרום הארץ, כחלק מהמאמץ של ציר הרשע לייצר מתקפה משולבת ורב-זירתית נגד ישראל. כוחות הקואליציה הבינלאומית וצה"ל פועלים בים האדום ובמרחב הערבה כדי לבלום את האיום התימני ולמנוע חדירות נוספות לשטח המדינה.
בסוף השבוע האחרון, בסיום הערכת מצב שנערכה בוושינגטון, התייחס הנשיא דונלד טראמפ ליעילות המבצע הצבאי האמריקאי נגד מערכי השיגור של איראן. טראמפ הצהיר כי הפעילות המשותפת והתקיפות הכירורגיות של חיל האוויר האמריקאי הובילו לתוצאות דרמטיות בשטח.

לדבריו, על פי נתוני המודיעין העדכניים שבידיו, הושמדו 97% מהמשגרים שהיו ברשות איראן בתחילת המערכה. הנשיא הדגיש כי ארה"ב תמשיך לפעול עד לנטרול מוחלט של יכולות השיגור הנותרות, כדי להבטיח את ביטחון בנות בריתה במזרח התיכון.

בתוך כך, ישראל העמיקה בימים האחרונים את הפגיעה הקונקרטית בתשתיות האסטרטגיות של המשטר בטהרן. במהלך סוף השבוע האחרון השלימו מטוסי הקרב שלושה גלי תקיפה נרחבים שבהם הושמדו למעלה מ-100 מטרות. בין היעדים המרכזיים שהופצצו היו מתקן המים הכבדים באראק, המשמש לייצור פלוטוניום, ומפעל לייצור חומרי נפץ להעשרת אורניום במחוז יזד.
בנוסף, הושמדו בטהרן מטה ארגון התעשיות הימיות ושני מרכזי פיקוד של המודיעין של משמרות המהפכה, לצד אתרי ייצור רכיבים לטילים בליסטיים באיספהאן שנועדו לשבש את יכולת הירי לעבר ישראל.
