כוחותינו השלימו אתמול (שבת) גל תקיפות נרחב נגד תשתיות טרור של המשטר האיראני בלב הבירה טהרן. התקיפה, שבוצעה על ידי חיל האוויר ובהכוונת אגף המודיעין, מהווה שלב נוסף בהעמקת הפגיעה במערכי הליבה של איראן.
במהלך גל התקיפות, הושמדו עשרות אתרים לאחסון וייצור אמצעי לחימה, במטרה לפגוע באופן משמעותי ביכולותיו של המשטר. בנוסף, לאחר שבצה"ל זיהו כי האיראנים החלו למקם מפקדות בקרונות ניידים בעקבות תקיפות קודמות, הושמדו מספר מפקדות זמניות כאלה.
כתוצאה מהתקיפה המדויקת על המפקדות הזמניות, חוסלו מספר מפקדים איראנים שפעלו מתוכן. כמו כן, הותקפו מטרות אסטרטגיות נוספות, בהן אתרי ייצור ואחסון של טילים בליסטיים, מערכות הגנה אוויריות ועמדות תצפית של משטר הטרור האיראני.
