יורש העצר האיראני הגולה, רזא פהלווי, הזהיר אתמול (שבת) קהל בכנס השמרנים (CPAC) בטקסס שלא להשאיר אף פלג של המשטר הנוכחי בטהרן בשלטון. "אי אפשר לתקן נחש. הארס נמצא בדנ"א שלו", אמר פהלווי, בנו של השאה שהודח במהפכה האסלאמית ב-1979, לקול תשואות הקהל. הוא הדגיש כי העם האיראני "לעולם לא יסכים להחליף רודן אחד באחר".

פהלווי, המתגורר בארה"ב, הוסיף והזהיר את הקהל הנלהב כי "רודן אנטי-אמריקני נוסף גם לא ישרת את האינטרסים האמריקניים". לדבריו, אם פלג כלשהו של המשטר המדכא יוותר על כנו, הוא "יקנה זמן" ו"יעמיד פנים שהוא נושא ונותן" לפני שיחזור ל"דרכיו הג'יהאדיסטיות של איום על אמריקה". הוא הוסיף כי "החיים לעולם לא יוכלו לחזור לקדמותם".
בסיום דבריו קרא פהלווי ל"שבירה נקייה" מהמשטר הנוכחי והצהיר על נכונותו להוביל "מעבר לדמוקרטיה" באיראן. "יש ים של דם בין העם למשטר. אחרי כל מעשי הטבח, אחרי כל מה שהם הקריבו, הם לעולם לא יסכימו להחליף רודן אחד באחר", אמר והדגיש: "המכה הסופית תגיע מהעם האיראני עצמו".
