בעקבות שיגורים מלבנון: אזעקות הופעלו בשורת ישובים, ביניהם: זכרון יעקב, יוקנעם, בנימינה, ואדי ערה והסביבה. לא דווח על נפגעים או נזק. ממגן דוד אדום נמסר: "בהמשך לאזעקות בצפון הארץ: בשלב זה, לא התקבלו קריאות במוקד 101 של מד"א כלל".

מוקדם יותר היום, אישר דובר צה"ל כי חוסל המחבל עלי שועייב, כתב רשת אל-מנאר, לפי ההודעה, פעל במסווה של עיתונאי אך שימש בפועל כמחבל ביחידת המודיעין כוח רדואן של חיזבאללה.
בהודעת צה"ל נאמר כי שועייב היה מעורב בפעילות הסתה נגד כוחות צה"ל ואזרחי ישראל, תוך שימוש בתפקידו התקשורתי להפצת חומרי תעמולה של הארגון. עוד נמסר כי במהלך מבצע "שאגת הארי" המשיך בפעילותו, ואף דיווח על מיקומי כוחות צה"ל שפעלו בדרום לבנון.
בצה"ל הדגישו כי פעילותו של שועייב היוותה חלק ממערך מודיעיני והסברתי של חיזבאללה, אשר עושה שימוש באמצעי תקשורת לצורכי לחימה והשפעה תודעתית.
