לא מפסיק לברבר: לאחר שהאשים בעבר על ידי הפצת סרטון שקרי, את לוחמי כוח מאה כי ביצעו מעשה סדום בנסיבות אינוס במחבל , איש חדשות 12, גיא פלג, במופע הסתה חדש: פלג טען אמש (שבת) כי על אזרחי ישראל לפחד מראש הממשלה יותר מהאיום האיראני.
גיא פלג: ״אנחנו צריכים לפחד ממנו וממה שקורה סביבו, לא פחות מהטיל האיראני.״ pic.twitter.com/SOJnO79uIy
— Amir (@amiros74) March 27, 2026
במהלך פאנל אולפן שישי פתח פלג ואמר: "אנחנו נמצאים בימים גורליים, תקופה גורלית, והשבוע קיבלנו וביתר שאת תמונה מבהילה, לדעתי מחרידה, על מצבו של האוחז בהגה, של ראש הממשלה. הוא איבד את הברקסים, אנחנו צריכים לפחד ממנו וממה שקורה סביבו לא פחות מהטיל האיראני".
בפטריוטים לא נותרו חייבים, זימרי עקץ: "לפחות לא האשים אותו באונס". ומגל תקף בחריפות: "אחר כך הוא מתבכיין שרודפים אותו. יושב באולפן בתרעלה שישית, ואומר שנתניהו יותר מסוכן מהאיראנים. הוא יושב בערוץ מרכזי, בתוכנית מרכזית, ואומר שראש הממשלה שהציבור הכי גדול במדינת ישראל בחר בו, מאמין בו, שיש לו תומכים, שגם היום בסקרים הוא הפופולרי ביותר, הרבה מעבר לכל המועמדים האחרים, והוא מעז בחוצפתו הרבה להגיד עליו שהוא יותר מסוכן מהאיראנים. מי אתה בכלל, גיא פלג? מי אתה? לא באמת, אני שואל, מי אתה?
מה עשית בחיים?.

"רבים חושבים כולל טראמפ שהוא אחד המנהיגים הכי גדולים בעולם, יושב הכלומניק כזה שהעליל דיבה על חיי לוחמי צה"ל שהם אנסו מחבל משקר בשידור שרואים בתמונות שהם אנסים, השקרן הזה יושב ואומר את דברי הבלע האלה ועוד מופיע באולפנים. מי אתם בכלל? מטורפים! ההיסטוריה תעיף אתכם כמוץ ברוח".
