accessibility-icon
share-icon
פעילות כוחותינו בדרום לבנון בזמן 'שאגת הארי' | צילום: דובר צה"ל
פעילות כוחותינו בדרום לבנון בזמן 'שאגת הארי' | צילום: דובר צה"ל

צה"ל: חוסל כתב "אל-מנאר" שפעל כחלק מכוח רדואן של חיזבאללה

ציון בנג'ו

ציון בנג'ו

י ניסן ה'תשפו (28.03.26)

17

57

like

0

dislike

כוחותינו חיסלו את עלי שועייב, כתב "אל-מנאר" ששימש כפעיל בכוח רדואן • לפי צה"ל, שועייב ניצל את כסותו העיתונאית לאיסוף מודיעין והסתה תחת ארגון הטרור חיזבאללה


צה"ל אישר היום (שבת) כי חיסל את המחבל עלי שועייב, כתב רשת אל-מנאר, שלפי הודעת דובר צה"ל פעל במסווה של עיתונאי אך שימש בפועל כמחבל ביחידת המודיעין כוח רדואן של חיזבאללה.

maximize-image
פעילות כוחותינו בדרום לבנון בזמן 'שאגת הארי' | צילום: דובר צה"ל

בהודעת צה"ל נטען כי שועייב היה מעורב בפעילות הסתה נגד כוחות צה"ל ואזרחי ישראל, תוך שימוש בתפקידו התקשורתי להפצת חומרי תעמולה של הארגון. עוד נמסר כי במהלך מבצע "שאגת הארי" המשיך בפעילותו, ואף דיווח על מיקומי כוחות צה"ל שפעלו בדרום לבנון.

בצה"ל הדגישו כי פעילותו של שועייב היוותה חלק ממערך מודיעיני והסברתי של חיזבאללה, אשר עושה שימוש באמצעי תקשורת לצורכי לחימה והשפעה תודעתית.

עקבו אחרינו גם ב-Google News