צה"ל אישר היום (שבת) כי חיסל את המחבל עלי שועייב, כתב רשת אל-מנאר, שלפי הודעת דובר צה"ל פעל במסווה של עיתונאי אך שימש בפועל כמחבל ביחידת המודיעין כוח רדואן של חיזבאללה.

בהודעת צה"ל נטען כי שועייב היה מעורב בפעילות הסתה נגד כוחות צה"ל ואזרחי ישראל, תוך שימוש בתפקידו התקשורתי להפצת חומרי תעמולה של הארגון. עוד נמסר כי במהלך מבצע "שאגת הארי" המשיך בפעילותו, ואף דיווח על מיקומי כוחות צה"ל שפעלו בדרום לבנון.
בצה"ל הדגישו כי פעילותו של שועייב היוותה חלק ממערך מודיעיני והסברתי של חיזבאללה, אשר עושה שימוש באמצעי תקשורת לצורכי לחימה והשפעה תודעתית.
