משטרת ישראל פתחה בחקירה בחשד לגרימת מותו של תינוק בן מספר שבועות מדימונה. מותו של התינוק נקבע היום (שישי) לפנות בוקר במרכז הרפואי סורוקה, אליו הובא במצב קשה לצורך קבלת טיפול רפואי.

על פי גורמי רפואה שטיפלו בתינוק, במהלך הבדיקות התגלו על גופו פגיעות קשות וחמורות. הפגיעות כללו חבלות ושברים, אשר העלו חשד כבד כי לא מדובר במוות טבעי, אלא בפגיעה מכוונת שגרמה למותו.
בעקבות הדיווח מבית החולים, פתחה תחנת המשטרה בדימונה בחקירה מואצת ועצרה את הורי התינוק בחשד למעורבות במעשה. האב נעצר כבר אתמול, ובהוראת בית המשפט נשלח לבדיקה פסיכיאטרית. האם נעצרה היום והובאה לחקירה.

במסגרת החקירה, גופת התינוק הועברה למכון לרפואה משפטית באבו כביר. זאת, במטרה לקבוע באופן ודאי את סיבת המוות ולסייע באיסוף הראיות בתיק, אשר ממשיך להתנהל במרחב רותם של המשטרה.
