אזעקות הופעלו הלילה (בין חמישי לשישי) באזורים נרחבים במרכז הארת בעקבות שיגור מאיראן. מערכות ההגנה האווירית פועלות ליירט את האיום. התושבים מתבקשים להישמע להוראות פיקוד העורף ולהיכנס למרחב המוגן עד להודעה חדשה.

לאחר שהוסר האיום פיקוד העורף הודיע כי ניתן לצאת מהמרחבים המוגנים. ממד"א נמסר כי בשלב זה לא התקבלו דיווחים לא על נפילות ולא על נפגעים. צוותי מד"א יצאו לטפל במקרים ספורים של אנשים שנחבלו בדרכם למרחב המוגן.
