רק תרגיל? בישראל מעריכים כי הארכת האולטימטום לאיראן בידי נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ נובעת מהזרמת כוחות קרקעיים אמריקניים בהיקפים גדולים לאזור.

לדברי הגורמים, טראמפ מעניק בשלב זה "עוד צ'אנס" לאיראנים להגיע להסכם, אך במקביל נמשכת ההיערכות הצבאית בשטח. עוד הוסיפו כי ההארכה אינה צפויה לשנות את הכיוון הכללי של המהלך האמריקני.
לדבריהם, טראמפ אינו מתכוון להותיר את איראן במצב מוחלש מבלי למצות את יעדיו, ובוודאי שלא באופן שיאפשר לרוסיה ולסין ליהנות מהתוצאה. "הוא לא יעצור באמצע – אלא ילך עד הסוף", אמרו.

כזכור, נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ הודיע אתמול ב-Truth Social כי לבקשת איראן דחה את הדד-ליין לתקיפת מתקני האנרגיה ב-10 ימים, ואף שלל את הדיווחים על כשלים במשא ומתן: "זה פייק ניוז".
