נבחרת ישראל נפגשה הערב (חמישי) מול נבחרת גיאורגיה במסגרת משחק ידידות שהתקיים בעיר טביליסי. השחקנים הישראלים, אשר חלקם הגיעו למשחק לאחר חודש ללא כדורגל, סיפקו קאמבק מרשים במחצית השנייה וחזרו מפיגור כפול לתוצאה 2:2 מול הנבחרת הכישרונית מהקווקז.
הרכב הנבחרת למשחק הידידות מול גאורגיה
🇮🇱🆚🇬🇪 pic.twitter.com/MKAFp9LDxO— ISRAEL FA (@ISRAELFA) March 26, 2026
מהלך המשחק
המחצית הראשונה החלה בשליטה גיאורגית מוחלטת שישבה על הרחבה הישראלית, אך עם זאת גם לא יצרה איום משמעותי בדקות הראשונות. הנבחרת הישראלית התקשתה לצאת להתקפות והתעסקה בעיקר בפעולות הגנה. בדקה ה-36 הגיע הראשון לצד הגיאורגי: הכוכב המקומי ושחקנה של פ.ס.ז' חביצ'ה קבראצחליה בעט כדור מדויק מקצה הרחבה לפינה הקרובה וניצל מיקום לא טוב של השוער הישראלי דניאל פרץ כדי לקבוע 1:0.
במחצית השנייה הדברים נראו אחרת. הנבחרת הישראלית השתלטה על המשחק כבר בדקות הראשונות ועשתה לגיאורגים את מה שעשו לה במחצית הראשונה. השחקנים בכחול הגיעו למספר מצבים קרוב לשער אך לא הצליחו להכניע את השוער המצוין של ליברפול גיאורגי ממרדשווילי. בדקה ה-54 קבארצחליה הראה שוב לנבחרת ישראל כמה כישרון יש לו כאשר כבש בשנית והפעם עם שער נפלא בהתקפה מתפרצת.

לאחר השער השני רן בן שמעון ביצע מספר חילופים – שאכן שינו את המשחק. שתי דקות בלבד לאחר מכן מגן הפועל ב"ש גיא מזרחי, שנכנס באותו חילוף, קיבל כדור בקצה הרחבה ושיגר בעיטה ברגל ימין שעם קצת עזרה מההגנה הגיאורגית נכנסה לרשת של ממרדשווילי – 2:1.
המומנטום הכחול נשאר גם אחרי השער ושחקני הנבחרת הרגישו שהם יכולים להשיג את השוויון. בדקה ה-64 היה זה חילוף נוסף של המאמן הלאומי, קשרה של לצ'ה מהליגה האיטלקית הבכירה עומרי גנדלמן, שהגיע לכדור שטייל ברחבה הגיאורגית, הבקיע בנגיעה את ה-2:2 וגם קבע את תוצאת המשחק.

למרות מספר חיסורים של שחקנים חשובים בגלל פציעות (כמו מנור סולומון והבאנקר של רן בן שמעון, דן ביטון, שמתמודד עם מצב לא פשוט של הפרעות בקצב הלב), הנבחרת הצליחה להוציא תוצאה טובה בחוץ מול נבחרת במגמת עלייה ברורה – שפתחה בהרכב חזק עם שחקנים מהטופ העולמי.
