ערוץ הטלגרם שמזוהה עם משמרות המהפכה באיראן פרסם אתמול (שלישי) סרטון תעמולה שהופק באמצעות בינה מלאכותית, המציג תרחיש של תקיפת טילים בליסטיים נגד ארצות הברית. במוקד הסרטון נראית פגיעה ישירה בפסל החירות בניו יורק, שקורס לתוך הים בעקבות הפיצוץ.
'ONE VENGEANCE FOR ALL' — Iran 'bombs' the Statue of Liberty WITH THE HEAD OF BAAL pic.twitter.com/6tPH15fqkZ
— RT (@RT_com) March 25, 2026
הסרטון החריג, שפורסם תחת הכותרת "נקמה אחת לכולם", מציג את המתקפה כמהלך של "צדק היסטורי" ופעולת תגמול על שורה ארוכה של אירועים פוליטיים וחברתיים.
היוצרים כרכו יחד רשימה "מפוארת" של עילות לנקמה, הכוללת בין היתר את הטלת פצצות האטום על הירושימה, מלחמת וייטנאם, והמלחמות בתימן וברצועת עזה.

לצד אלו, מופיעים אזכורים לפרשת ג'פרי אפשטיין ולאירועי ה-11 בספטמבר, כאשר המניע המרכזי המוצג הוא חיסולם של קאסם סולימאני וכמובן, איך לא, של עלי חמיאני.
