הציוץ של דובר ראש הממשלה לשעבר שחשף טפח נוסף בקרבות הפנימיים בתוך לשכת ראש הממשלה. כמה דקות לאחר הודעת ההתפטרות של מ"מ ראש הסגל בלשכה, זיו אגמון, צייץ מי שהיה קודמו של אגמון בתפקיד דובר ראש הממשלה עומר דוסטרי: "זה סופו של כל בלון". את הדברים כתב דוסטרי בחשבונו האישי באינסטגרם.

מוקדם יותר היום הודיע אגמון כי הוא מתפטר מתפקידו כדובר ראש הממשלה, תוך שהוא מאשים גורם "חברי" שהוציא תכתובות עבר שלו, ובטענה כי הדברים הוצאו מהקשרם המקורי.
"לצערי הרב בשבוע האחרון, אדם שהיה עימי בקשר חברי ממושך החליט להעביר חלקי ציטוטים משיחותינו הפרטיות. רובן המכריע של השיחות התקיימו עוד בטרם כניסתי לתפקיד בלשכת רה"מ".

לבסוף הכריז רשמית על התפטרותו: "אנחנו בימים גורליים שדורשים מכולנו עמידה איתנה מתוך אחדות ושותפות גורל. אולם משנוכחתי לגלות כי קודמתי לקדמת הבמה בעל כורחי, ונוצר סביבי שיח מפלג, החלטתי להודיע לראש הממשלה על סיום תפקידי ופרישה מהחיים הציבוריים".
