פרשננו הפוליטי יעקב ברדוגו התייחס היום (רביעי) למטרות ישראל במערכה מול איראן, וקבע כי יש להסיר את איום הטרור האיראני בשלוש רמות שונות, לדבריו – כולם יקראו תחת קדנציית טראמפ, בשלוש השנים הקרובות.

לדבריו של ברדוגו, ראשית יש להסיר את איום הטילים הבליסטיים לאלתר. לכן, יש להגביל את תעשיית הנשק, שכבר השמדנו חלקים נרחבים ממנה, גם בשלב זה.
שנית, לדבריו אסור שתהיה עוד תעשיית האטום: "האורניום חייב לצאת משם. ולא למדינה שלישית כמו רוסיה, שאפשר יהיה להחזירם, אלא למקום שבו לא ניתן יהיה לייצר פצצות והתעשייה שלהם לא תתקיים". והדבר השלישי – חיסול תעשיית הפרוקסי.

אלה שלושת המטרות המרכזיות של ישראל כפי שציין ברדוגו, ולדבריו – אנחנו מאוד קרובים לשם. עוד הוסיף: "כמובן שהתקווה שלנו היא שיהיה שם שלטון אוהד ישראל, ושלטון אוהד ארצות הברית".
כמו כן, אמר ברדוגו כי, כפי שהוא רואה זאת, השינוי יתרחש בקדנציית טראמפ – בשלוש השנים הקרובות. עוד ציין: "אין לשלטון היום בטהרן שום זכות קיום. זו מדינה של מיעוטים, שיד כל אחד מהם תהיה באחיו בסוף המערכה הזאת".
