מוחמד אהוואז, עיתונאי אופוזיציה איראני, פרסם היום (רביעי) ברשת X הודעות מקמפיין תרומות שלטענתו נשלחו לאזרחים ברחבי איראן מטעם השלטון, במטרה לגייס כספים לפרס שיוענק למי שיתנקש בנשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ.
Breaking | The Iranian regime is sending SMS messages to its citizens to raise donations, aiming to collect large sums of money to fund a bounty for the assassination of the U.S. President, Donald Trump. pic.twitter.com/LrpxRJ33nC
— Mohamad Ahwaze (@MohamadAhwaze) March 25, 2026
בהודעות, הכתובות בפרסית, מתבקשים האזרחים להירשם לאתר ייעודי ולהביע תמיכה בקמפיין "הבינלאומי" על ראשו של טראמפ, וכן להשתתף באמצעות שליחת הספרה 1 למספר מקומי.
בתוך כך, גורם איראני בכיר חשף מוקדם יותר היום לסוכנות הידיעות רויטרס כי ארצות הברית העבירה לאיראן הצעה להפסקת אש ופתיחה בשיחות מו"מ, באמצעות פקיסטן.

על פי אותו גורם, שדיבר בעילום שם, פקיסטן או טורקיה עשויות לשמש כמקום המפגש לשיחות בין הצדדים. למרות הדברים, על פי דיווחים איראנים, בטהרן דוחים כל הצעה למו"מ ומכנים אותה "חסרת הגיון", כשלטענתם, היא "אינה רלוונטית כרגע".
