נבחרת ישראל משלימה את הכנותיה למשחק ההכנה מול גיאורגיה מחר (חמישי, 19:00) בטביליסי, במסגרת ההיערכות לפתיחת קמפיין ליגת האומות בחודש ספטמבר. הקפטן אלי דסה והמאמן רן בן שמעון התייחסו הערב למטרות הנבחרת ולגישה החדשה לקראת ההתמודדות.

המאמן בן שמעון הדגיש כי למרות ההגדרה הרשמית, מדובר במשחק בעל חשיבות מקצועית: "זה משחק הכנה, זה לא משחק ידידות. גיאורגיה, כמו ישראל, מגיעה עם ההרכב הטוב ביותר כי יש לה מטרות לקראת ליגת האומות. זה אתגר גדול עבורנו". לדבריו, הצוות המקצועי מבקש לנצל את המשחקים הקרובים כדי לבחון שיטות ושחקנים, במטרה לבנות נבחרת תחרותית יותר לקראת ההמשך.
בהתייחס ליריבה, הבהיר בן שמעון כי ההתמקדות אינה בשחקן אחד: "זה לא נכון לראות את גיאורגיה רק דרך חוויצ'ה קווארצחליה. יש להם שחקנים איכותיים בכל העמדות, התכוננו לנבחרת כולה".

גם הקפטן אלי דסה שידר מסר דומה והדגיש את שינוי הגישה בנבחרת: "המילה ידידות נעלמה מהלקסיקון. אנחנו רוצים להמשיך את הדרך מהקמפיינים הקודמים ולהתחיל לדבר על תוצאות". דסה הוסיף כי השחקנים מודעים לחשיבות המשחק גם בהיבט הציבורי: "נרצה להשתמש במשחק הזה כדי לעשות קצת טוב לאנשים, ולקוות שבמהלך 90 הדקות לא יהיו אזעקות".

הנבחרת קיימה אמש אימון ראשון בגיאורגיה ותערוך הערב את האימון המסכם. בן שמעון צפוי לפתוח עם גבי קניקובסקי ואליאל פרץ בקישור, כאשר עומרי גאנדלמן הפצוע עשוי להיעדר מההרכב. במקרה כזה, דור פרץ צפוי לתפוס את מקומו, כשגם ירין לוי עשוי להשתלב במהלך המשחק.
המשחק מול גיאורגיה מהווה חלק מההכנה לבית בדרג ב' של ליגת האומות, בו הוגרלה ישראל יחד עם אוסטריה, אירלנד וקוסובו.
