ראש עיריית נשר, רועי לוי, תקף היום (רביעי) בריאיון לבועז גולן בחריפות את פעילות רשת "אל-ג'זירה" בישראל, וטען כי כתבי הרשת מסתובבים בזירות הרס בעיר, מצלמים ומפיצים את החומרים.

לוי ניצל את ההזדמנות כדי לקרוא לנבחרי הציבור לפעול להפסקת פעילות הרשת האנטי ישראלית בארץ, והדגיש: "צריך להוציא את אל-ג'זירה מפה, ויפה שעה אחת קודם".
בנוסף, ראש עיריית נשר התייחס לסרטון שפורסם ברשת מהפגיעה בנשר, וציין כי העירייה נערכה לכך מראש: "דאגנו שאתר הפגיעה יהיה עטוף בדגלי ישראל. אני שמח שגם כששידרו את זה באל-ג'זירה בחצי חיוך, ראו את דגלי ישראל מונפים שם בגאווה".

כזכור, פרסמנו לראשונה ב-C14 לפני כשבוע, כי המאבק נגד שידורי אל-ג'זירה ואל-מיאדין בישראל מתקדם לשלב מעשי יותר, לאחר שמשטרת ישראל הציגה חוות דעת רשמית התומכת בהפסקת פעילות הערוצים.
לפי המידע שהגיע לידינו, חוות הדעת שהוכנה באגף לחקירות ולמודיעין קובעת כי אופי השידורים והתכנים עלול לפגוע באופן ממשי בביטחון המדינה, בין היתר בהתאם לחוק למניעת פגיעת גוף שידורים זר בביטחון המדינה.
אנחנו עושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות בצילומים. השימוש ביצירות שבעל הזכויות בהן אינו ידוע או לא אותר נעשה לפי סעיף 27א ל"חוק זכויות יוצרים". אם זיהיתם צילום ואתם בעלי הזכויות בו נא לפנות ל[email protected]
