משטרת ישראל חוקרת חשד חמור להתעללות בחסר ישע: הורי תינוק בן שמונה חודשים נעצרו היום (שלישי) בחשד שפגעו בבנם וגרמו לו לפציעות קשות.\

הפרשה החלה ב-19 במרץ 2026, כאשר התקבל דיווח מבית החולים רמב"ם בחיפה. הצוות הרפואי שטיפל בתינוק זיהה כי הוא סובל מדימום פנימי בראשו, ממצא שהעלה מיד חשד כי לא מדובר בפציעה מקרית, אלא בתוצאה של אלימות או התעללות.
עם קבלת הדיווח והמסמכים הרפואיים המעידים על חומרת מצבו של הפעוט, פתחו שוטרי תחנת עכו בחקירה מאומצת והוצאו צווי מעצר נגד שני ההורים.

לאחר מספר ימי חקירה, איתרו השוטרים את שני ההורים ועצרו אותם. השניים הובאו לחקירה בתחנת המשטרה, ובסיומה הוחלט לכלוא אותם. "מדובר במקרה רגיש ומורכב המערב פעוט חסר ישע. המשטרה פועלת בנחישות למיצוי הדין במקרים של חשד לאלימות בתוך המשפחה".
החשודים הובאו בפני בית המשפט, שם ביקשה המשטרה להאריך את מעצרם לצורך המשך פעולות החקירה. בית המשפט נעתר לבקשה וקבע כי השניים יישארו במעצר לפחות עד לתאריך 27 במרץ 2026.

בשלב זה החקירה נמשכת, כאשר במשטרה בודקים את הנסיבות שהובילו לפציעת התינוק ואת מידת המעורבות של כל אחד מההורים באירוע.
