ראש הדסק לענייני ערבים בחדשות 14, עומרי חיים, פנה אמש (שלישי) ללבנונים במסר ברור: "בוקר טוב! תתעוררו! איראן כובשת אתכם מבפנים ועכשיו גם התחילה לירות לעברכם טילים בליסטים! מה עוד אתם צריכים כדי לקטוע את הגידול הסרטני מתוככם?". זאת על רקע שיגור הטיל מאיראן שעל פי דיווח עיתון נידאא אל-ווטן הלבנוני – נועד לפגוע בשגרירות האמריקאית במדינה.
@c14news"הגיע הזמן של לבנון להתעורר" ראש הדסק לענייני ערבים עומרי חיים מזכיר ללבנונים מה התפקיד שלהם בסילוק האויב האיראני מאדמתם | דברים שרואים עם עומרי "لقد اجا وقت لبنان لتصحى" رئيس قسم الشؤون العربية عمري حاييم يذكّر اللبنانيين بدورهم في إزالة العدو الإيراني من أرضهم | اللي شفته مع عمري 📸: מתוך ערוץ אל-חדת'♬ original sound – C14
חיים התייחס לדבריו של ראש ממשלת לבנון, נוואף סלאם שאמר כי "אלה משמרות המהפכה שנמצאים ושלמרבה הצער מנהלים את פעולות המלחמה בלבנון". כתבנו טען כי משמרות המהפכה מנהלות את המדינה באישור האזרחים. "אתם מדברים על משתפי פעולה?! המרגלים אצלכם בבית – קוראים להם חיזבאללה והם פועלים למען איראן", אמר באופן חד משמעי.

דיווח: מטרת הטיל האיראני ששוגר ללבנון – שגרירות ארה"ב
חיים פנה באופן ישיר לנשיא הלבנוני ג'וזף עוון, וראש הממשלה סלאם: "תפסיקו לשחק משחקים אסתטיים, אל תתנו לחיילים שלנו לעשות לכם את העבודה השחורה!". כתבנו הוסיף וקרא: "צאו ותעשו מה שצריך נגד איראן שכבשה לכם את המדינה".

הסרטון גרף עשרות אלפי צפיות ברשת, והתגובות לא איחרו להגיע. רבים הסכימו עם דבריו של כתבנו: "זה מה שנקרא הסברה! ככה עושים את זה", "כמו שצריך הסברת".
