accessibility-icon
share-icon
השמדת תשתיות טרור | קרדיט: דובר צה"ל

המרדף נגמר בחיסול: מחבלים שנמלטו - אותרו והושמדו מהאוויר

דסק C14

דסק C14

ז ניסן ה'תשפו (25.03.26)

4

91

like

0

dislike

כוחות אוגדה 36 ממשיכים להעמיק את הפגיעה בתשתיות הטרור של חיזבאללה בדרום לבנון • במהלך הפעילות, הושמד מחסן אמצעי לחימה ומחבלים שניסו להימלט חוסלו מהאוויר • בנוסף, הושמדו מפקדות של ארגון הטרור ומחבל חמוש ב-RPG חוסל


כוחות אוגדה 36 ממשיכים בפעילות קרקעית ממוקדת בדרום לבנון, ומעמיקים את הפגיעה בתשתיות הטרור של חיזבאללה. במסגרת הפעילות, חוסלו בימים האחרונים מחבלים והושמדו מפקדות של ארגון הטרור, בהן נמצאו אמצעי לחימה רבים. הפעולה נועדה להרחיב את מרחב האבטחה בגבול הצפון.

maximize-image
images-count1+
המחבל החמוש בRPG שחוסל בלבנון | צילום: דובר צה"ל

במהלך הפעילות, כוחות מצוות הקרב של חטיבה 7 השמידו מחסן אמצעי לחימה של הארגון. מדובר צה"ל נמסר כי לאחר התקיפה, זוהו מספר מחבלים שנמלטו מהמבנה שהושמד. בהכוונת הכוחות הקרקעיים, כלי טיס של חיל האוויר תקף וחיסל את חוליית המחבלים הנמלטת.

במקביל, כוחות צוות הקרב של חטיבת גולני פעלו גם הם במרחב והשמידו מפקדות של ארגון הטרור חיזבאללה. במפקדות אלו אותרו אמצעי לחימה רבים, אשר על פי החשד שימשו את מחבלי הארגון לתכנון והוצאה לפועל של פיגועי טרור נגד כוחותינו ומדינת ישראל.

maximize-image
images-count1+
אמל"ח של מחבלי חיזבאללה שנתפס בדרם לבנון | צילום: דובר צה"ל

עוד נמסר מדובר צה"ל, כי במהלך הפעילות של חטיבת גולני, הכוחות זיהו מחבל חמוש בנשק מסוג RPG ורובה קלצ'ניקוב. המחבל התקרב אל המרחב בו פעלו הכוחות וחוסל על ידם בטרם הצליח לפגוע בהם.

עקבו אחרינו גם ב-Google News