כוחות אוגדה 36 ממשיכים בפעילות קרקעית ממוקדת בדרום לבנון, ומעמיקים את הפגיעה בתשתיות הטרור של חיזבאללה. במסגרת הפעילות, חוסלו בימים האחרונים מחבלים והושמדו מפקדות של ארגון הטרור, בהן נמצאו אמצעי לחימה רבים. הפעולה נועדה להרחיב את מרחב האבטחה בגבול הצפון.

במהלך הפעילות, כוחות מצוות הקרב של חטיבה 7 השמידו מחסן אמצעי לחימה של הארגון. מדובר צה"ל נמסר כי לאחר התקיפה, זוהו מספר מחבלים שנמלטו מהמבנה שהושמד. בהכוונת הכוחות הקרקעיים, כלי טיס של חיל האוויר תקף וחיסל את חוליית המחבלים הנמלטת.
במקביל, כוחות צוות הקרב של חטיבת גולני פעלו גם הם במרחב והשמידו מפקדות של ארגון הטרור חיזבאללה. במפקדות אלו אותרו אמצעי לחימה רבים, אשר על פי החשד שימשו את מחבלי הארגון לתכנון והוצאה לפועל של פיגועי טרור נגד כוחותינו ומדינת ישראל.

עוד נמסר מדובר צה"ל, כי במהלך הפעילות של חטיבת גולני, הכוחות זיהו מחבל חמוש בנשק מסוג RPG ורובה קלצ'ניקוב. המחבל התקרב אל המרחב בו פעלו הכוחות וחוסל על ידם בטרם הצליח לפגוע בהם.
