accessibility-icon
share-icon
צילום: דובר צה"ל

כוחותינו מרחיבים את הפעילות בדרום לבנון | צפו בתיעודים

ציון בנג'ו

ציון בנג'ו

ו ניסן ה'תשפו (24.03.26)

1

14

like

0

dislike

כוחותינו מאוגדה 91 פועלים בדרום לבנון נגד תשתיות נ"ט של חיזבאללה, תוקפים מפקדות ומחסלים חוליות מחבלים • בצה"ל מדגישים כי המטרה היא להסיר איומים על הכוחות ועל יישובי הצפון ולהבטיח מרחב הגנה קדמי


כוחותינו ממשיכים בימים האחרונים בפעילות קרקעית ממוקדת בדרום לבנון, במסגרת מאמצים ליצירת מרחב הגנה קדמי ולהגנה על תושבי יישובי הצפון. הפעילות מתבצעת על ידי כוחות אוגדה 91, הפועלים בשטח נגד תשתיות טרור ואיומים ישירים על הכוחות והאזרחים.

maximize-image
images-count1+
כוחותינו בדרום לבנון | צילום: דובר צה"ל

במהלך הימים האחרונים תקפו כוחות האוגדה מספר תשתיות ויעדי נ"ט, במטרה להסיר את איום הירי לעבר כוחותינו הפועלים בגזרה ולעבר יישובי הצפון. בצה"ל מדגישים כי הפעולות נועדו לצמצם את היכולות המבצעיות של האויב במרחב.

בתחילת השבוע הותקפה מפקדה בשימוש יחידת הנ"ט במרחב בינת ג'בל, לצד מפקדה נוספת בדרום לבנון, בה חוסלה חולייה של חמישה מחבלים המשתייכים ליחידת הנ"ט של חיזבאללה.

maximize-image
images-count1+
כוחותינו בדרום לבנון | צילום: דובר צה"ל

אמש כוחותינו מחיל האוויר תקף, בהכוונת כוחות האוגדה, מספר תשתיות נוספות של חיזבאללה, בהן גם עמדת נ"ט נוספת אשר שימשה את הארגון לתכנון פגיעה בלוחמינו במרחב.

בצה"ל מבהירים כי הפעילות נמשכת כחלק מהמאבק נגד חיזבאללה, שלטענתם בחר להצטרף למערכה ולפעול בחסות המשטר האיראני. עוד נמסר כי צה"ל ימשיך לפעול בעוצמה ולא יאפשר פגיעה באזרחי מדינת ישראל.

עקבו אחרינו גם ב-Google News