עו"ד איציק בונצל, אביו של סרן (במיל') עמית בונצל הי"ד שנפל בקרבות ברצועת עזה, פרסם פוסט נוקב וזועם בעקבות ההסתה וההתעלמות התקשורתית, כלשונו, מהפיגוע הרצחני בחוות "שובה ישראל" בשומרון, בו נרצח יהודה שמואל שרמן הי"ד ונפצע אחיו. בונצל תקף את מי שמכנה את המתיישבים "נערי שוליים", והדגיש כי הם "השכפ"ץ האמיתי של כולנו".

בפתח דבריו תיאר בונצל את רגעי הפיגוע: "יהודה שמואל שרמן הי"ד, רק בן 18, לא חיפש מנוחה בשבת הזו. הוא יצא לסיור ביטחוני סביב החווה, כתף אל כתף עם אחיו. שני אחים, שומרי חומות, מגני האדמה. ובתוך השקט של השומרון הגיח הרכב הדורס, טרור נפשע שגדע את חייו של יהודה במקום ופצע את אחיו באורח בינוני. משפחה של אריות, שנותרה עם חלל בלב שאי אפשר למלא".
לאחר מכן, מתח בונצל ביקורת חריפה על הסיקור התקשורתי ועל מה שהוא מכנה "השקט המקומם של האולפנים". הוא שאל: "אם היה מדובר בדריסה של נער בן 18 בלב תל אביב, האם המדינה הייתה ממשיכה כרגיל? כל תוכנית טלוויזיה הייתה נפתחת בפריצה לשידור. אבל כשזה קורה בשומרון, וזה נער בן 18 מהגבעות, כנראה שאפשר להמשיך לחיות. כאילו הדם שלו פחות אדום".

בונצל תקף את השימוש בכינוי "נערי גבעות" ותיאר אותו כמילה "מקטינה, כמעט מזלזלת". הוא הדגיש: "הנוער הזה הוא לא נוער שוליים – הוא נוער המרכז! הם המרכז המוסרי והחלוצי של עם ישראל. האם מישהו העז לקרוא ליוסף טרומפלדור וחבריו בתל חי 'נערי שוליים'? יהודה שמואל שרמן הוא ממשיך דרכם הישיר. הוא לא 'נער', הוא לוחם חירות".
בסיום דבריו הצדיע בונצל למשפחת שרמן ולכלל המתיישבים בחוות ובגבעות. "אתם עמוד האש ההולך לפני המחנה, קודש הקודשים של החלוציות היהודית בדורנו", כתב. הוא סיים בנימה אישית ומרגשת: "שם למעלה, בשמים, יושבים להם עכשיו יהודה שמואל יחד עם בני עמית, ומבקשים מבורא עולם: די! אנחנו נזכור אותו כלוחם, ולא ניתן לשתיקה לנצח את הגבורה שלו".
