כוחותינו ממשיכים להעמיק את הפעילות להשמדת תשתיות הטרור של חיזבאללה סמוך לגבול. בצה"ל חשפו לאחרונה כי חיילינו ביצעו סדרת פשיטות ממוקדות במרחב הלבנוני של אזור הר דב.

במהלך הפעילות הקרקעית במרחב הר דב הלבנוני, הלוחמים איתרו פיר ששימש את ארגון הטרור חיזבאללה. הפיר, שנועד ככל הנראה לאפשר למחבלים תנועה נסתרת, מחסה והיערכות לפעילות חבלנית עוינת נגד מוצבי צה"ל באזור, אותר וטופל על ידי הכוחות.
בפעילות מבצעית נוספת באותה הגזרה, פשטו הלוחמים על מתחם צבאי של חיזבאללה ששימש לאחסון אמצעי לחימה והשמידו אותו.
