accessibility-icon
share-icon
צילום: צה"ל

כוחותינו חשפו והשמידו מנהרת טרור סמוך לגבול לבנון

דסק החדשות C14

דסק החדשות C14

ו ניסן ה'תשפו (24.03.26)

1

36

like

0

dislike

כוחותינו הרחיבו את הפעילות בתוך שטח לבנון באזור הר דב, במטרה להרחיק את האיום מהגבול ולהגן על היישובים • במהלך הפעילות הממוקדת, איתרו כוחותינו תשתיות תת-קרקעיות והשמידו מתחם צבאי ששימש את ארגון הטרור לאחסון אמצעי לחימה


כוחותינו ממשיכים להעמיק את הפעילות להשמדת תשתיות הטרור של חיזבאללה סמוך לגבול. בצה"ל חשפו לאחרונה כי חיילינו ביצעו סדרת פשיטות ממוקדות במרחב הלבנוני של אזור הר דב.

maximize-image
פעילות הכוחות בהר דב הלבנוני | צילום: צה"ל

במהלך הפעילות הקרקעית במרחב הר דב הלבנוני, הלוחמים איתרו פיר ששימש את ארגון הטרור חיזבאללה. הפיר, שנועד ככל הנראה לאפשר למחבלים תנועה נסתרת, מחסה והיערכות לפעילות חבלנית עוינת נגד מוצבי צה"ל באזור, אותר וטופל על ידי הכוחות.

בפעילות מבצעית נוספת באותה הגזרה, פשטו הלוחמים על מתחם צבאי של חיזבאללה ששימש לאחסון אמצעי לחימה והשמידו אותו.

עקבו אחרינו גם ב-Google News