קרבות התחתית באופוזיציה עולות שלב. שימו לב לפרסום הראשון של ישי פרידמן שלנו אמש במהדורה. יאיר גולן מטנף על יאיר לפיד בחוגי בית. כן. בזמן שהממשלה עסוקה בלחסל איום קיומי – הם עסוקים בלחסל אחד את השני. וזה לא מקרה. זה דפוס של ניתוק. בזמן שחיילים נלחמים בנגמ״ש בלבנון.

הם מנהלים מלחמות בנגמ״ש משלהם. האופוזיציה רבה בתוך עצמה: חוגי בית ציוצים, עקיצות, מאמרים – וההסבר של יאיר גולן על חברו לשעבר לפיד – בעיות אישיות. ולפיד מגיב: "לצערי יאיר גולן והדמוקרטים בחרו בסגנון נמוך ואישי. זו לא הפעם הראשונה שגולן מדבר ככה, רק הפעם הראשונה שהוא הוקלט, ואז הופץ בשמחה בידי ערוץ 14. הם יודעים שזה עוזר בעיקר לביבי". הם אלופים בללכת אחד לשני על הראש.
הם עסוקים במי ישב עם מי, ומי לא. לא איראן. לא ביטחון. אגו ויוהרה. וגנץ, גם גנץ, במערבולת הזו לא מפסיק לתקוף, מצידו, הוא נאבק על המנדטים שהוא מדמם. אתמול הוא תקף את לפיד על מאמר שהוא פרסם בעיתון הארץ.

בזמן שהם קורסים פוליטית, הם מדמיינים שהם מייצרים אלטרנטיבה. אבל בינתיים הם מתחפרים בבוץ של עצמם. כן זה המצב: יש מי שנלחם על הבית – ויש מי שנלחם על עצמו. והציבור? בעיקר יזכור את זה בקלפי.
