לאחר המטחים האחרונים לעבר קריית שמונה והסביבה הצבא הנחה מוקדם יותר היום (שני) את את תושבי קו העימות וצפון הגולן להישאר סמוך למרחבים המוגנים בעקבות צפי לירי מכיוון לבנון בשעות הקרובות עד להודעה חדשה. מזירת הנפילה בקריית שמונה פונו 7 פצועים כאשר אחד מהם במצב קשה.

בהודעת דובר צה"ל נכתב: "בהתאם להערכת המצב, פיקוד העורף הנחה עתה את תושבי קו העימות לשהות בסמיכות למרחבים המוגנים. יש לצמצם תנועות במרחב ולהימנע מהתקהלויות. בעת קבלת ההתרעה יש להיכנס למרחב המוגן ולשהות בו עד להודעה מפורשת מפיקוד העורף. צה״ל נמצא בקשר רציף עם הרשויות המקומיות".
דוד אזולאי, ראש מועצת מטולה אמר בריאיון לאמיר איבגי כי ההנחיה של צה"ל היא בדומה להנחיות הקודמות שהופצו בשל חשש לירי מאסיבי מלבנון.

מוקדם יותר שוגרו חמישה מטחים שוגרו תוך שעה לעבר הצפון. בעקבות המטחים הכבדים, נרשמו מספרר זירות נפילה, בהן פגיעת רסיס באוטובוס שגרמה להרס רב, ושלושה פצועים, בהם נהג האוטובוס של חברת "אגד", כבן 50 במצב בינוני-קשה, עם חבלה מרסיס בפנים. ממד"א נמסר כי הפצוע הקשה פונה מהזירה במסוק.
אנחנו עושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות בצילומים. השימוש ביצירות שבעל הזכויות בהן אינו ידוע או לא אותר נעשה לפי סעיף 27א ל"חוק זכויות יוצרים". אם זיהיתם צילום ואתם בעלי הזכויות בו נא לפנות ל[email protected]
