תושבת ג'לג'וליה בת 20 נעצרה בסוף השבוע האחרון בירושלים לאחר שגנבה רכב וביצעה עבירות תנועה חמורות, תוך שהיא מפרה מעצר בית תחת פיקוח אלקטרוני שבו הייתה אמורה לשהות. מעצרה הוארך עד ליום חמישי.

האירוע החל בליל שבת בעקבות דיווח על רכב שנגנב בעיר. הרכב אותר כשהוא בנסיעה, והנהגת, שהבחינה בניסיון לעצור אותה, החלה לנהוג במהירות בניסיון לברוח. במהלך המרדף היא התנגשה בעמוד ופגעה במספר כלי רכב שחנו בצד הדרך, עד שנעצרה.
מבדיקת זהותה של הצעירה עלה כי היא תושבת ג'לג'וליה שנמצאת תחת צו מעצר בית מלא הכולל אזיק אלקטרוני. על פי החשד, היא יצאה מביתה בניגוד לחוק והגיעה לירושלים במטרה לבצע את הגניבה.
