כוחותינו חיסלו אתמול (ראשון) חוליית מחבלים חמושים מארגון הטרור חמאס, לאחר שזוהתה כשהיא נעה על גבי טנדר במרכז רצועת עזה והיוותה איום על כוחותינו.

על פי הודעת צה"ל, הזיהוי בוצע בזמן אמת, ולאחריו התקבלה החלטה לבצע תקיפה ממוקדת נגד חברי החוליה. זמן קצר לאחר מכן, הותקפו המחבלים וחוסלו, במטרה להסיר את האיום המיידי.
בצה"ל ציינו כי בטרם ביצוע התקיפה ננקטו צעדים שונים לצמצום הסיכוי לפגיעה באזרחים, בהם שימוש בחימוש מדויק, תצפיות מהאוויר והסתמכות על מידע מודיעיני נוסף.

עוד נמסר כי כוחות צה"ל בפיקוד הדרום פרוסים במרחב בהתאם להסכם, וימשיכו לפעול להסרת כל איום מיידי על הכוחות.
