accessibility-icon
share-icon
צילום: שאטרסטוק
צילום: שאטרסטוק

13 שעות ליד הגופה: המחדל המזעזע בטיסה מהונג קונג

דסק החדשות C14

דסק החדשות C14

ד ניסן ה'תשפו (22.03.26)

1

11

like

4

dislike

גופת נוסעת שמתה שעה לאחר ההמראה בטיסה, אוחסנה במטבח המטוס למשך למעלה מ-13 שעות עד לנחיתה בלונדון • על פי הדיווחים, המנוחה הונחה באזור בעל רצפה מחוממת, מה שהוביל לתלונות על ריח רע מצד הנוסעים


אישה בשנות ה-60 לחייה מתה כשעה בלבד לאחר שהמריאה בטיסה מהונג קונג ללונדון. למרות מותה, החליטו הטייסים להמשיך בנתיב המתוכנן לעבר נמל התעופה הית'רו במקום לשוב על עקבותיהם, וגופת הנוסעת אוחסנה במטבח המטוס למשך למעלה מ-13 שעות. על פי הדיווח ב-פוקס ניוז, האזור שבו הונחה המנוחה היה בעל רצפה מחוממת.

maximize-image
חברת 'בריטיש איירווייס' | צילום: שאטרסטוק

מקור מסר ל-פוקס ניוז כי לקראת סוף הטיסה המצב הפך לקשה עבור הנוסעים והצוות: "עלו טענות כי ריח רע נדף" מהאזור שבו הונחה הגופה. אותו מקור הוסיף ותיאר את התחושות הקשות על הסיפון: "כמובן שהמשפחה שהייתה עם האישה הייתה מיוסרת, וכך גם הצוות. רבים רצו לחזור להונג קונג, אך למעשה, ברגע שנוסע נפטר, הדבר אינו נתפס כעילה לנחיתת חירום".

בדיווח בפוקס ניוז צוין כי הצוות ניהל דיון לגבי מיקום אחסון הגופה ודחה הצעה שהגיעה מתא הטייס לנעול אותה בתוך תא השירותים של המטוס. במקום זאת, הוחלט לבודד את המנוחה: "הם נאלצו לבודד את הגופה, לעטוף אותה בחומרים, ולהעביר אותה למטבח בחלק האחורי של המטוס". עם הנחיתה בלונדון, נאלצו 331 הנוסעים להמתין במושביהם במשך כ-45 דקות לצורך חקירת משטרה ראשונית בטרם הורשו לרדת מהמטוס.

עקבו אחרינו גם ב-Google News