accessibility-icon
share-icon
צילום: דוברות יאיר לפיד
צילום: דוברות יאיר לפיד

לפיד בזירה הקשה בערד: "הממשלה מבזבזת מיליארדים"

דסק החדשות C14

דסק החדשות C14

ד ניסן ה'תשפו (22.03.26)

98

7

like

122

dislike

בין גורמי הממשלה שביקרו הבוקר בזירת הפגיעה הקשה בערד הגיע גם ראש האופוזיציה, יאיר לפיד • בנאום שנשא במקום טען כי הפצועים פונו לבית החולים סורוקה, ושם שליש מחדרי הניתוח אינם פעילים • זאת לטענתו משום שהמדינה "מבזבזת מיליונים מבלי להעביר כספים לשיקום הדרום"


ראש האופוזיציה, יאיר לפיד, ביקר הבוקר (ראשון) בזירת הפגיעה הקשה בערד, שהתרחשה אתמול בערב, במסגרת ביקורם של גורמי הממשלה. על חורבות המקום נשא לפיד נאום, ובו טען כי "שליש מחדרי הניתוח אינם פעילים – בגלל כל המיליארדים שהממשלה מבזבזת".

maximize-image
צילום: דוברות יאיר לפיד

לפיד: "הזירה בערד היא זירה קשה שמוכיחה שהמלאכה עוד לא הושלמה". לדבריו, הפצועים נשלחו לבית החולים סורוקה כששליש מחדרי הניתוח עדיין לא פועלים ושליש ממיטות האשפוז לא קיימות: "את כל המיליארדים שהממשלה מבזבזת על כספים קואליציוניים צריך שישלחו לסורוקה ולשיקום הדרום. זה סדר עדיפויות לאומי".

כזכור, טיל איראני הנושא ראש קרב כבד פגע אתמול ישירות בבנייני מגורים בערד, תוך שהוא גורם להרס רב. ארבעה בניינים נהרסו. נכון לעדכון האחרון, מניין הנפגעים בערד עומד על 88 בני אדם: 10 פצועים במצב קשה, 19 במצב בינוני, 55 במצב קל ו-4 נפגעי חרדה. בין הפצועים קשה חולצה ילדה בת 4 שהייתה קבורה תחת הבטון.

עקבו אחרינו גם ב-Google News