ראש האופוזיציה, יאיר לפיד, ביקר הבוקר (ראשון) בזירת הפגיעה הקשה בערד, שהתרחשה אתמול בערב, במסגרת ביקורם של גורמי הממשלה. על חורבות המקום נשא לפיד נאום, ובו טען כי "שליש מחדרי הניתוח אינם פעילים – בגלל כל המיליארדים שהממשלה מבזבזת".

לפיד: "הזירה בערד היא זירה קשה שמוכיחה שהמלאכה עוד לא הושלמה". לדבריו, הפצועים נשלחו לבית החולים סורוקה כששליש מחדרי הניתוח עדיין לא פועלים ושליש ממיטות האשפוז לא קיימות: "את כל המיליארדים שהממשלה מבזבזת על כספים קואליציוניים צריך שישלחו לסורוקה ולשיקום הדרום. זה סדר עדיפויות לאומי".
כזכור, טיל איראני הנושא ראש קרב כבד פגע אתמול ישירות בבנייני מגורים בערד, תוך שהוא גורם להרס רב. ארבעה בניינים נהרסו. נכון לעדכון האחרון, מניין הנפגעים בערד עומד על 88 בני אדם: 10 פצועים במצב קשה, 19 במצב בינוני, 55 במצב קל ו-4 נפגעי חרדה. בין הפצועים קשה חולצה ילדה בת 4 שהייתה קבורה תחת הבטון.
