שבעה כתבי אישום הוגשו הבוקר (ראשון) נגד חשודים, בהם גם קטינים, בגין תקיפות אלימות של נהגי תחבורה ציבורית בחודשיים האחרונים בירושלים. המעורבים השתמשו בין היתר בחפץ חד, אבנים וגז פלפל.

נהגי האוטובוסים הותקפו באמצעים שונים – כולל ניסיון דקירה עם כלי חד, יידוי אבנים וריסוס גז פלפל. כל זאת בזמן שהסיעו עשרות נוסעים, בהם ילדים וקשישים. כל הנאשמים נמלטו מזירות האירוע מיד לאחר המעשה, אך נתפסו בהמשך.

לאחר גיבוש התשתית הראייתית, המעורבים נעצרו והוגשו נגדם כתבי אישום, כאשר האירוע האחרון התרחש בסוף השבוע האחרון וכלל תקיפה חמורה שביצעו שניים מהנאשמים.
מפקד מרחב ציון: "לא נאפשר לאיש לפגוע בביטחונם של משרתי הציבור. נמשיך להפעיל את כל הכלים שברשותנו כדי להבטיח שכל מי שנוקט באלימות, ימצא עצמו מאחורי סורג ובריח".
