עופר מוסקוביץ' הי"ד נהרג הבוקר (ראשון) כתוצאה מירי שבוצע מלבנון על ידי חיזבאללה. רק יומיים קודם לכן, ביום שישי, הוא עוד הספיק להתראיין לרדיו חיפה ולתאר את המציאות הקשה שבה הוא חי סמוך לגדר הגבול.
בדבריו סיפר כי ביתו ממוקם במרחק של כ-100 מטרים בלבד מהגדר, וכי פרק הזמן שיש לו להגיב לאיום כמעט ואינו קיים. "אני שומע את הפיצוץ ורק אחר כך את האזעקה", אמר והוסיף כי התחושה היא של חוסר ודאות מתמיד: "זה כמו רולטה רוסית – אף אחד לא יודע מי הבא בתור".

בריאיון נוסף לערוץ 15 אמר: "רוצים להרוג אותנו, ואנחנו צריכים לדעת להתגונן. מדינת ישראל צריכה להגן עלינו. אנחנו על הפסגה למעלה, אתה מבין? אז אנחנו מקווים שלא יאתגרו אותנו מכל מיני מקומות שאפשר כי אפשר. אבל יש מקומות שזה הרבה יותר קל, מנרה לדוגמה.
"השטח שלי נמצא 100 מטר מהגדר למטה בעמק ואני חשוף לגמרי לנ"ט. יש שני כפרים שמולי וכל פעם אני פוקח עין ואני אומר לעצמי יירו – לא יירו. בינתיים אתמול זה היה על רכב צה"לי, על כלי צה"לי, זאת הייתה עליית מדרגה, לא אזרחית אני אומר. אוקיי, זה היה משהו צבא מול צבא, שזה מחבלים מול צבא. מול האזרחים לא ירו ליישובים בינתיים, בינתיים אני אומר בינתיים".

כאמור, מוסקוביץ (פושקו) הי"ד, תושב קיבוץ משגב עם, נהרג הבוקר לאחר שטיל נ"ט ששוגר על ידי מחבלי חיזבאללה פגע באזור הצפון. הפגיעה הייתה ישירה – והוא נהרג במקום.
קהילת משגב עם מסרה לאחר הרצח: "קהילת משגב עם מרכינה ראש וכואבת על לכתו של עופר מוסקוביץ (פושקו), חבר משגב עם. פושקו. דובר, חקלאי, חבר, סמל ומורשת עבור כולנו. לאורך כל השנים היה הקול הבולט של כולנו. אנו שולחים תנחומים מעומק הלב וחיבוק חזק למשפחתו ולכל קהילת משגב עם. הגליל לא ייראה עוד אותו הדבר בלעדיו. יהי זכרו ברוך".
