accessibility-icon
share-icon
צילום: דוברות המשטרה

סיכול דרמטי: נחשפה חוליית טרור מאום אל-פחם

דסק C14

דסק C14

ד ניסן ה'תשפו (22.03.26)

17

86

like

0

dislike

בפעילות משותפת של המשטרה והשב"כ נעצרו ארבעה תושבי אום אל-פחם בשנות ה-20 לחייהם • על פי החשד, הארבעה התאמנו בירי בנשקים בלתי חוקיים במטרה לבצע פיגועים בשטח ישראל • נתפסו אקדחים, M-16 וקרלו, ובימים הקרובים יוגש נגדם כתב אישום


המשטרה ושירות הביטחון הכללי הודיעו היום (ראשון) על סיכול התארגנות של חוליית טרור מאום אל-פחם. במסגרת פעילות משותפת של שוטרי היחידה ללוחמה בפשיעה (יל"פ) של מרחב 'אשר' והשב"כ, נעצרו ארבעה תושבי העיר בשנות ה-20 לחייהם, אשר על פי החשד התאמנו בנשק במטרה לבצע פיגועים בישראל.

maximize-image
מעצר, אילוסטרציה | צילום: שאטרסטוק

בחקירתם בשב"כ ובמשטרה עלה כי חברי החוליה רכשו נשק מסוג איירסופט וביצעו בו אימוני ירי כדי לקדם את תכניתם. בהמשך החקירה, פשטו כוחותינו על מתחמים ותפסו כלי נשק נוספים, בהם שני אקדחים, נשק אוטומטי מסוג "קרלו", רובה M-16, וכן מחסניות ותחמושת רבה.

בתום פעולות חקירה מאומצות, הצליחו במשטרה ובשב"כ לגבש תשתית ראייתית מוצקה נגד החשודים. בעקבות כך, פרקליטות מחוז חיפה הגישה הצהרת תובע, ובימים הקרובים צפוי להיות מוגש נגדם כתב אישום חמור, בצירוף בקשה למעצרם עד תום ההליכים המשפטיים.

עקבו אחרינו גם ב-Google News