accessibility-icon
share-icon
ניצב בועז בלט | צילום: חיים גולדברג, פלאש 90
ניצב בועז בלט | צילום: חיים גולדברג, פלאש 90

באח"מ עולים להתקפה נגד ניצב בועז בלט: "מנותק, עסוק בזוטות"

מילן עמר

מילן עמר

ד ניסן ה'תשפו (22.03.26)

62

220

like

2

dislike

גורמים באגף החקירות והמודיעין טוענים כי מאז כניסתו של ניצב בועז בלט לתפקיד, נרשמה סטייה מסדרי העבודה המקובלים וכי ההתמקדות עברה מנושאי ליבה מבצעיים לנושאים שוליים, לטענתם • בתוך כך, מצביעים אותם גורמים על מתיחות פנימית סביב תפקודו של סנ”צ אודי רונן והגבלות שהוטלו עליו, שלדבריהם פוגעות ביכולת האגף לפעול באופן אפקטיבי • מהמשטרה נמסר: "אין תגובה"


סערה גוברת בימים האחרונים בתוך אגף החקירות והמודיעין (אח"מ) במשטרה, על רקע טענות קשות נגד ראש האגף, ניצב בועז בלט. גורמים פנימיים מותחים ביקורת חריפה על התנהלותו וטוענים כי הוא פוגע בפעילות המבצעית של האגף ואף מונע מגורמים מקצועיים לבצע את תפקידם.

מי מפחד מאודי רונן? האמת מאחורי המתקפה על ראש מדור ההסתות

מי מפחד מאודי רונן? האמת מאחורי המתקפה על ראש מדור ההסתות

7
19.03.26|מילן עמר

במרכז הפרשה עומד סנ"צ אודי רונן, המשמש כראש מדור צוות הסתות. לטענת גורמים במשטרה, מזה כחודשיים נמנעת מרונן גישה למערכות משטרתיות הנדרשות לו לצורך מילוי תפקידו. במקביל, יש הטוענים כי מי שעומד מאחורי התדרוכים נגדו התקשורת הם בלט ואנשיו הקרובים.

אודי רונן
maximize-image
images-count1+
סגן ניצב אודי רונן | צילום: דוברות המשטרה

רונן, שמונה לתפקידו על ידי מפכ"ל המשטרה דני לוי והשר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, ניסה לממש את ייעודו המקצועי אך לטענתם נתקל בחסמים מצד ראש אח"מ.

גורמים באח"מ אמרו לחדשות 14 כי "ראש אח"מ, שכל תפקידו וייעודו הוא לחימה בפשיעה, עסוק מאז כניסתו לתפקיד בזוטות ובנושאים שאינם בתחום אחריותו. לא אחת, במסגרת ישיבות פיקוד בכיר, מפקדי מחוזות מעירים לו כי הוא מנותק מהשטח, אך הוא ממשיך בשלו".

maximize-image
images-count1+
"עסוק מאז כניסתו לתפקיד בזוטות ובנושאים שאינם בתחום אחריותו", ראש אח"מ בועז בלט | צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

.לדבריהם, ההתנהלות הנוכחית חורגת מהמקובל באגף, כאשר ראשי אח"מ בעבר התמקדו בקידום פעילות חקירתית ומודיעינית. "כל ראש אח"מ היה מוביל תוכנית סדורה להובלת האגף", ציינו, "אך במקרה הזה, העיסוק הוא כמעט אך ורק בנושאים שאינם בליבת העשייה".

עוד הוסיפו: "ראש אח"מ הקודם ניצב בדימוס יגאל בן שלום מעולם לא התעסק בפוליטיקה ושטויות אלא רק באח"מ, מה שאי אפשר לומר על בלט ששמו נמצא בכותרות וכנראה שהוא אוהב את זה".

מהמשטרה נמסר: "אין תגובה"

עקבו אחרינו גם ב-Google News