דוברות המשטרה עדכנה כי לוחמי מג"ב עוטף ירושלים עצרו אתמול (שבת) 19 שוהים בלתי חוקיים (שב"חים) לאחר שחצו את גדר המכשול סמוך לאזור התעשייה בעטרות. הפעילות המהירה התאפשרה בעקבות הכוונה מדויקת שהתקבלה מתצפיתניות צה"ל, אשר זיהו את חצייתם של החשודים בזמן אמת.

עם קבלת הדיווח מהתצפיתניות, הוזנקו כוחות מג"ב למרחב ופתחו בסריקות נרחבות לאיתור החשודים. במהלך הפעילות, איתרו הלוחמים את כל 19 השב"חים כשהם מסתתרים יחד בתוך מבנה סמוך. הם נעצרו במקום והועברו להמשך חקירה באגף החקירות והמודיעין של מג"ב עוטף ירושלים.
במשטרה ציינו כי פעילות זו מצטרפת למאבק הנחוש והמתמשך של לוחמי מג"ב בכלל הגזרות נגד תופעת השהייה הבלתי חוקית. במסגרת המאמץ, נתפסו רק בשבוע האחרון על ידי לוחמי מג"ב 256 שוהים בלתי חוקיים ו-45 חשודים נוספים שסייעו להם בהסעה, העסקה והלנה.
