accessibility-icon
share-icon
צילום: דוברות המשטרה

הסתננו בחסות השבת: 19 שב"חים נעצרו סמוך לעטרות

דסק C14

דסק C14

ד ניסן ה'תשפו (22.03.26)

2

0

like

0

dislike

לוחמי מג"ב עוטף ירושלים, בהכוונת תצפיתניות צה"ל, עצרו 19 שוהים בלתי חוקיים שחצו את המכשול סמוך לאזור התעשייה עטרות • במסגרת המאבק בתופעה, נתפסו בשבוע האחרון 256 שב"חים ו-45 חשודים נוספים שסייעו להם


דוברות המשטרה עדכנה כי לוחמי מג"ב עוטף ירושלים עצרו אתמול (שבת) 19 שוהים בלתי חוקיים (שב"חים) לאחר שחצו את גדר המכשול סמוך לאזור התעשייה בעטרות. הפעילות המהירה התאפשרה בעקבות הכוונה מדויקת שהתקבלה מתצפיתניות צה"ל, אשר זיהו את חצייתם של החשודים בזמן אמת.

maximize-image
צילום: דוברות המשטרה

עם קבלת הדיווח מהתצפיתניות, הוזנקו כוחות מג"ב למרחב ופתחו בסריקות נרחבות לאיתור החשודים. במהלך הפעילות, איתרו הלוחמים את כל 19 השב"חים כשהם מסתתרים יחד בתוך מבנה סמוך. הם נעצרו במקום והועברו להמשך חקירה באגף החקירות והמודיעין של מג"ב עוטף ירושלים.

במשטרה ציינו כי פעילות זו מצטרפת למאבק הנחוש והמתמשך של לוחמי מג"ב בכלל הגזרות נגד תופעת השהייה הבלתי חוקית. במסגרת המאמץ, נתפסו רק בשבוע האחרון על ידי לוחמי מג"ב 256 שוהים בלתי חוקיים ו-45 חשודים נוספים שסייעו להם בהסעה, העסקה והלנה.

עקבו אחרינו גם ב-Google News