אדם אחד נרצח הבוקר (ראשון) במשגב עם מפגיעה ישירה ברכבו של טיל נ"ט מלבנון, כאשר, בתוך פחות משעה מרגע המטח הראשון לעבר המרכז, זוהו מספר שיגורים נוספים משטח איראן לעבר רשימה ארוכה של אזורים חדשים וכן ירי נוסף מלבנון.
במשגב עם אדם נרצח מפגיעת טיל נ"ט. בקיבוץ הפיצו הודעה לתושבים: "בדקות האחרונות אירוע של ירי מלבנון על משגב עם, עם יותר מפגיעה אחת בשטח הקיבוץ. האירוע נמצא בטיפול וכוחות הבטחון נמצאים באירוע".
בכבאות והצלה סיכמו את האירוע: "צוותי כיבוי וחילוץ מתחנת גליל-גולן פועלים בזירת פגיעה ישירה בקיבוץ משגב עם. עם הגעת הצוותים לזירה, זוהו שני כלי רכב הבוערים כליל. לוחמי-האש ביצעו פעולות כיבוי אינטנסיביות ובמקביל חילצו הרוג מהזירה. הצוותים ממשיכים בסריקות בזירה לשלילת הימצאות לכודים נוספים".

מפקד מחוז צפון, טפסר יאיר אלקיים, שנמצא בזירה אמר: "מדובר בזירה קשה של שריפת 2 רכבים כתוצאה מפגיעה ישירה, לוחמי האש איתרו לכוד ופעלו לחילוצו. נמשיך לפעול בכל אירוע ובכל זמן שנידרש".

חובשי רפואת חירום במד"א תייסיר סובח וספא אבו ראפע, סיפרו: "הגענו למקום וראינו 2 כלי רכב עולים באש, תוך כדי פעולות הכיבוי של לוחמי האש זיהינו גבר במושב הנהג, ביצענו בדיקות רפואיות הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו".

בנוסף, במד"א עדכנו כי צוותי מד"א מדווחים על 2 כלי רכב שעולים באש סמוך לישוב באצבע הגליל, בשלב זה נבדק האם באחד מכלי הרכב ישנו לכוד. מצה"ל נמסר כי "לפני זמן קצר, זוהה ירי משטח לבנון לעבר יישוב בגבול הצפון. יש נזק ויש נפגעים. האירוע מתוחקר".
ממשטרת ישראל נמסר: "לפני זמן קצר התקבל דיווח אודות פגיעת פריט אמל"ח ברכב באזור הגבול באצבע הגליל. מדיווח ראשוני עולה כי במקום נקבע מותו של אדם שזהותו טרם ידועה ומספר כלי רכב שעולים באש. כוחות המשטרה, בהם שוטרי המחוז הצפוני, לוחמי מג"ב וחבלני משטרת ישראל, פועלים במקום".
בנוסף, במשטרה עדכנו כי "שוטרי מחוז הדרום, לוחמי מג"ב וחבלני המשטרה, עורכים כעת סריקות לאיתור נפילות של חלקי יירוט בגזרת במרחב לכיש והנגב, ללא דיווח על נפגעים". בגזרה אחרת, שוטרי מחוז חוף, חבלנים ולוחמי מג"ב מטפלים בנפילת כלי טיס עויין שנפל במרחב "אשר" באזור הגליל המערבי בשטח פתוח – לא דווח על נזק או נפגעים.

בשל השיגור הקודם, כוחות חילוץ והצלה של פיקוד העורף פועלים בזירת פגיעה במרכז הארץ. בצה"ל ובמשטרה אישרו כי זוהתה פגיעה ישירה באזור המרכז וקראו לציבור להתרחק מהמקום. במקביל, שוטרים וחבלני משטרה פועלים כעת במוקדים נוספים במחוז תל אביב בהם התקבלו דיווחים על נפילת פריטי אמל"ח.

במד"א עדכנו כי "בהמשך לירי לעבר מדינת ישראל. בשלב זה, לא ידוע על נפגעים. חובשים ופראמדיקים של מד"א יצאו לסרוק בזירה בה התקבל דיווח". מהמשטרה נמסר כי "התקבלו לפני זמן קצר דיווחים על נפילת פריטי אמל"ח בתחום מחוז ת"א.
בשלב זה ללא נפגעים. שוטרים, לוחמי מג"ב וחבלני המשטרה פועלים כעת על מנת לבודד את זירות הנפילה- ללא נפגעים בשלב זה.
"משטרת ישראל קוראת לאזרחים להישמע להנחיות פיקוד העורף, להישאר במרחבים מוגנים בהתאם לצורך, להימנע מהגעה לזירות, לא להתקרב או לגעת בשרידים העלולים להכיל חומרי נפץ, ולדווח באופן מיידי למוקד 100 על כל פריט חשוד".

גם דובר צה"ל הוציא הודעה על זירת נפילה: "כוחות חילוץ והצלה של פיקוד העורף בדרכם לזירה בה התקבלו דיווחים על פגיעה במרכז הארץ. יש להימנע מהתקהלויות באזורים אלו. פיקוד העורף קורא לציבור להמשיך ולהישמע להנחיות".
המתקפה הנוכחית היא המשך ישיר לליל הקרב הקשה שעבר על מדינת ישראל. במהלך הלילה האחרון, ספגו אזורי ערד ודימונה פגיעות כתוצאה ממתקפת טילים קודמת, שבה נרשמו למעלה מ-80 נפגעים בדרגות פציעה שונות וחורבן במוקדי מגורים בנגב.
במרכז הרפואי סורוקה מסכמים הבוקר את ממדי האסון בדרום, כאשר אל בית החולים פונו עד כה 175 פצועים משתי זירות מרכזיות. מאירוע נפילת הטיל בדימונה פונו 60 נפגעים, בהם ילד בן 12 שנפצע באורח קשה ונותח במהלך הלילה, וגבר בשנות ה-20 לחייו במצב בינוני.
מהזירה הקשה בערד פונו 115 פצועים, מתוכם תשעה במצב קשה. בבית החולים אושפזו בסך הכל 36 פצועים במחלקות השונות, נתון המדגיש את חומרת הפגיעה בקרב האוכלוסייה הצעירה: מתוך המאושפזים, 18 הם ילדים שזקוקים להמשך טיפול רפואי אינטנסיבי.
